Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat zijn zo van die dudes die teveel geld verdienen om zich hier al op te blazen.
Hij heeft nog eens juist dezelfde maar op andere platen.
In plaats van een 5, twee 5's.
als je dan toch wilt vergelijken, doe het dan fatsoenlijk:
G 500 (296pk): 7.3s
G55K (500pk): 5.5s
RR V8(306pk): 9.2s
RR V8SC (400pk) 7.2s
G 320 CDI (224pk): 8.8s
RR TD6 (177pk): 13.6s
RR TDV8 (272pk): 9.2s
Ik vind een Range de max (niet dat Sport-misbaksel, de échte bedoel ik), maar als je dit ziet... G altijd al fan van geweest, maar door z'n shape denk je dat 'ie ook stokoud is qua prestaties, maar kijk, die G 320 CDI maakt brandhout van de RR TDV8
Weet niet of ik dat met een G ook zo leuk gevonden had
Maar als het is om rond de kerktoren te rijden, dan ook wel een G
Ja, 'k had 't enkel over de prestaties. Rijdt een G nog altijd droger, bokkiger, dan een Range? Of heeft Benz de G ondertussen ook echt comfy gemaakt qua ophanging? De laatste waar ik mee reed was een G463 55 AMG (atmo) van 1998 of 1999 denk ik, en die reed meer gelijk een korte Deffie dan dat 'ie op een floatin' Range trok.
Comment