Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goh, ik heb alleen nog maar met een van de eerste G400CDI's zelf gereden.

En meegereden met een G270CDI (dé 270CDI).

Maar zowel in het zelf rijden als in het passagier spelen vind ik een Range comfortabeler.

Maar voor rond de kerktoren te rijden kan me dat niet schelen, zolang ik maar geen 800km aan een stuk snelweg moet doen.

Vooral in duitsland eigenlijk. Tegen 120 stoort met dat nie zo hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik vind een Range de max (niet dat Sport-misbaksel, de échte bedoel ik), maar als je dit ziet... G altijd al fan van geweest, maar door z'n shape denk je dat 'ie ook stokoud is qua prestaties, maar kijk, die G 320 CDI maakt brandhout van de RR TDV8
      Ik moet er wel bij zeggen dat in de meeste tests de 320 ook maar rond de 9.5s geraakt. Wat nog altijd vlot is, maar je gaat er géén TDV8's mee stof geven.

En gevoelsmatig vind ik die 320 CDI's in combinatie met 7G-tronic een tegenvaller
      Je hebt altijd genoeg versnellingen om in het juiste toerentalgebied te zitten, en dat ding trekt uit z'n eigen al zo lineair dat er geen 'duw' meer wordt waargenomen. Ok, je bent snel... maar geef mij toch maar een 400.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Maar toch.

Eergisteren 800km met een TdV8 gereden.

Weet niet of ik dat met een G ook zo leuk gevonden had

Maar als het is om rond de kerktoren te rijden, dan ook wel een G
      Zou trouwens goed kunnen - als ik het geld had, want een TDV8 Vogue of Autobiography kost een serieuze smak geld - dat ik ook voor de RR zou gaan.

Puur als comfortvoertuig is zo'n RR uiteraard beter, en daar koop ik me ook geen G voor. En voor offroad en dergelijke hoef ik geen heel nieuwe G. Liever een (jonge occasie) RR TDV8 en een occasie G 300 TD / G500 / G 400 er bij voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ja, 'k had 't enkel over de prestaties. Rijdt een G nog altijd droger, bokkiger, dan een Range? Of heeft Benz de G ondertussen ook echt comfy gemaakt qua ophanging? De laatste waar ik mee reed was een G463 55 AMG (atmo) van 1998 of 1999 denk ik, en die reed meer gelijk een korte Deffie dan dat 'ie op een floatin' Range trok.
        De ophanging van een G krijg je niet zomaar comfy gemaakt. Tenzij ze er luchtvering onder zouden steken, maar daar heeft noch Mercedes, noch AMG, noch één of andere tuner zich reeds aan gewaagd, dus dat zal wel een reden hebben.
        Hij is er iéts op verbeterd.... de veren zijn door de jaren iets soepeler geworden, de stabilisatorstangen iets stugger. Maar verwacht geen wonderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Zou trouwens goed kunnen - als ik het geld had, want een TDV8 Vogue of Autobiography kost een serieuze smak geld - dat ik ook voor de RR zou gaan.

Puur als comfortvoertuig is zo'n RR uiteraard beter, en daar koop ik me ook geen G voor. En voor offroad en dergelijke hoef ik geen heel nieuwe G. Liever een (jonge occasie) RR TDV8 en een occasie G 300 TD / G500 / G 400 er bij voor
          100.000 pleuro is natuurlijk een smàk geld. Maar je krijgt imho ook een hele mooie auto terug.

Die waar ik mee gereden ben was een Vogue SE, al wat je moet hebben zit erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            follow me home, ik voel me ook altijd zo'n blaaskaak ?
            vosje kun je dat afzetten zelf ??
            Yup, in de boordcomputer kun je de tijdsduur instellen, volgens mij kun je het dus ook afzetten

Comment

• Bestaat dat echt of is dat een onnozele arabier die wat letters en cijfers wou hangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Bestaat dat echt of is dat een onnozele arabier die wat letters en cijfers wou hangen?
                ik zie niets

Comment

• Die S280 bestaat inderdaad echt.

Maar niet in Belgie dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Die S280 bestaat inderdaad echt.

Maar niet in Belgie dacht ik.
                    Na wat verder lezen blijkt dat het verkrijgbaar is in UK e.a.
                    Maar waarom?

Comment

• erg knap, die benaming

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Na wat verder lezen blijkt dat het verkrijgbaar is in UK e.a.
                        Maar waarom?
                        Geen flauw idee eigenlijk waarom ze dat aanbieden.

Maar er zal wel een markt zijn zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          erg knap, die benaming

Het heeft inderdaad historische waarde

Van elke S-klasse ooit geleverd is er een 280 versie geweest.

Denk dat dat de enige motor is waarvan je dat kan zeggen...

Hij is er wel op vooruit gegaan en heeft 231pk. Maar dat is ook al...

Comment

• Ideaal

Comment

• ---> PERFECTIE

Comment

• Tjoening, ik denk Koening met die verbreding achteraan

Comment

• is idd Koenig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    ---> PERFECTIE
                                    Die velgen zijn Uber, maar (meegespoten) penta's vind ik ook wel knap

Hoewel het er mss wat 'over' is.

Comment

• FAK ja

--> ÜBERPERFECTIE.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                        Ideaal

FAK

Comment

• .....
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X