Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
    Zoooo zalig!!

Perfect!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• vandaag moesten we bij Eurostar 2000 ( MB van STPLW ) gaan ( pipo in afsluiting gereden ).

We moesten effe wachten en ik heb dan effe de showroom bekeken

WAT EEN BAKKEN!!

2 CL AMG's ( verkocht )
      een prachtige S
      Verder nog een witte CLS en C ( een CL was ook wit )
      Dan nog een C-break, E, A, B, C sportcoupe, ...

Nice cars!

Er stond daar een redelijk goed uitgeruste C-break => bijna 60000 euro
      die had dan nog niet eens dat groot Command system ( wel lederen zetels, automatische bestuurderszetel, dubbel glazen dak, automatische kofferklep, ... )

Ik vond de C eigenlijk zeer mooi afgewerkt ( zeker als je dat vergelijkt met een 3 ), kheb er wel niet aan geprutst ( ik kon moeilijk met een wapengordel in een auto kruipen )

Twordt tijd dat ik mijn vader eens overtuig .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        in't begin '84 niet
        was die snel

en rooooooooomig
        Gewone 190D? Tot je dan een 324d ging rijden. Niet veel sneller (wel iets), maar 10 keer zo romig.

190D 2.5, da's iets anders.

Comment

• das waar, appelen met appelen vergelijken

Comment

• aloewel de 190d kwa sound en romigheid op een andere manier niet veel moet onderdoen

Comment

• Kben wel geen appel-liefhebber, Koen.

Comment

• ikookni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  vandaag moesten we bij Eurostar 2000 ( MB van STPLW ) gaan ( pipo in afsluiting gereden ).

WAT EEN BAKKEN!!

2 CL AMG's ( verkocht )
                  een prachtige S

Nice cars!
                  .

Wat vond je van de C in het wit? En was hij uitgerust met het AMG pakket?

2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

vandaag moesten we bij Eurostar 2000 ( MB van STPLW ) gaan ( pipo in afsluiting gereden ).

WAT EEN BAKKEN!!

2 CL AMG's ( verkocht )
                    een prachtige S

Nice cars!

Er stond daar een redelijk goed uitgeruste C-break => bijna 60000 euro
                    die had dan nog niet eens dat groot Command system ( wel lederen zetels, automatische bestuurderszetel, dubbel glazen dak, automatische kofferklep, ... )

Ik vond de C eigenlijk zeer mooi afgewerkt ( zeker als je dat vergelijkt met een 3 ), kheb er wel niet aan geprutst ( ik kon moeilijk met een wapengordel in een auto kruipen )

Twordt tijd dat ik mijn vader eens overtuig .

Hoe weet je dat die C niet de COMAND had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Gewone 190D? Tot je dan een 324d ging rijden. Niet veel sneller (wel iets), maar 10 keer zo romig.

190D 2.5, da's iets anders.

Waarom vergelijk je een 4cilinder diesel met een 6 cilinder diesel?

Nogal wiedes dat die 10 keer zo romig is hé, gTa. Het zou erg zijn indien niet.

Maar zoals dus gezegd, voor een 4 cilinder diesel, in 1983... was de 190D ongehoord soepel, stil en romig.
                      En best pittig zelfs. Enkele jaren terug met 3 man + bagage voor een week, in een 190D'tje vervoert geweest. Ik stond versteld.

Comment

• De eerste versnelling is pittig ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          De eerste versnelling is pittig ja
                          neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Op foto kies ik dan eerlijk gezegd de andere.

goh

uiteraard ziet die andere er wel nog wat 'frisser' uit. En de kleurencombo van de andere is veel hedendaagser. Die blauwe buitenkleur is speciaal maar daarom niet lelijk, dat blauw interieur zou ik zelf nooit kiezen.

maar dan nog... die andere is nog voller, dikkere motor en een wel heel aantrekkelijke prijs....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                              Wat vond je van de C in het wit? En was hij uitgerust met het AMG pakket?
                              twas dacht ik een elegance ( ster in rooster en geen chrome streepkes aan de mistlampen ), ik kan ook verkeerd zijn he
                              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Hoe weet je dat die C niet de COMAND had?
                              twas een klein scherm ( vast ), dat comand systeem heeft toch een groot scherm dat er uit komt ??

edit : wel zeer veel AMG-velgen op die C's, die verkopen precies goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                goh

maar dan nog... die andere is nog voller, dikkere motor en een wel heel aantrekkelijke prijs....
                                Maar het interieur is meer afgeleefd en de km-stand is niet vermeld + waarom alleen export en het verschil is "maar" 1.500 euro waarbij het dan ook nog zo niet is dat die blauwe zo iets speciaal is (van motor bedoel ik). En die 1.500 euro meerkost maak je al snel goed in gebruikkosten die lager zijn.
                                Last edited by ; 08/01/2008, 13:56.

Comment

• Ah, kan zijn.
                                  Nog nooit eentje gezien zonder COMAND, daarom dat ik het vroeg

Comment

• Bingo :

Comment

• Ah, maar het zit nog steeds onder dat kleppeke.

Oké dan...

Comment

twas dacht ik een elegance ( ster in rooster en geen chrome streepkes aan de mistlampen ), ik kan ook verkeerd zijn he
                                        Ster in rooster is Avantgarde.

Als hij geen chroom streepjes had aan de mistlichten had hij wss wel het AMG pakket.

2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                        X