Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
vandaag moesten we bij Eurostar 2000 ( MB van STPLW ) gaan ( pipo in afsluiting gereden ).
We moesten effe wachten en ik heb dan effe de showroom bekeken
WAT EEN BAKKEN!!
2 CL AMG's ( verkocht )
een prachtige S
Verder nog een witte CLS en C ( een CL was ook wit )
Dan nog een C-break, E, A, B, C sportcoupe, ...
Nice cars!
Er stond daar een redelijk goed uitgeruste C-break => bijna 60000 euro
die had dan nog niet eens dat groot Command system ( wel lederen zetels, automatische bestuurderszetel, dubbel glazen dak, automatische kofferklep, ... )
Ik vond de C eigenlijk zeer mooi afgewerkt ( zeker als je dat vergelijkt met een 3 ), kheb er wel niet aan geprutst ( ik kon moeilijk met een wapengordel in een auto kruipen )
Twordt tijd dat ik mijn vader eens overtuig .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin't begin '84 niet
was die snel
en rooooooooomig
190D 2.5, da's iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenvandaag moesten we bij Eurostar 2000 ( MB van STPLW ) gaan ( pipo in afsluiting gereden ).
WAT EEN BAKKEN!!
2 CL AMG's ( verkocht )
een prachtige S
Nice cars!
.
Wat vond je van de C in het wit? En was hij uitgerust met het AMG pakket?
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenvandaag moesten we bij Eurostar 2000 ( MB van STPLW ) gaan ( pipo in afsluiting gereden ).
WAT EEN BAKKEN!!
2 CL AMG's ( verkocht )
een prachtige S
Nice cars!
Er stond daar een redelijk goed uitgeruste C-break => bijna 60000 euro
die had dan nog niet eens dat groot Command system ( wel lederen zetels, automatische bestuurderszetel, dubbel glazen dak, automatische kofferklep, ... )
Ik vond de C eigenlijk zeer mooi afgewerkt ( zeker als je dat vergelijkt met een 3 ), kheb er wel niet aan geprutst ( ik kon moeilijk met een wapengordel in een auto kruipen )
Twordt tijd dat ik mijn vader eens overtuig .
Hoe weet je dat die C niet de COMAND had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGewone 190D? Tot je dan een 324d ging rijden. Niet veel sneller (wel iets), maar 10 keer zo romig.
190D 2.5, da's iets anders.
Waarom vergelijk je een 4cilinder diesel met een 6 cilinder diesel?
Nogal wiedes dat die 10 keer zo romig is hé, gTa. Het zou erg zijn indien niet.
Maar zoals dus gezegd, voor een 4 cilinder diesel, in 1983... was de 190D ongehoord soepel, stil en romig.
En best pittig zelfs. Enkele jaren terug met 3 man + bagage voor een week, in een 190D'tje vervoert geweest. Ik stond versteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe eerste versnelling is pittig ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenOp foto kies ik dan eerlijk gezegd de andere.
goh
uiteraard ziet die andere er wel nog wat 'frisser' uit. En de kleurencombo van de andere is veel hedendaagser. Die blauwe buitenkleur is speciaal maar daarom niet lelijk, dat blauw interieur zou ik zelf nooit kiezen.
maar dan nog... die andere is nog voller, dikkere motor en een wel heel aantrekkelijke prijs....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenWat vond je van de C in het wit? En was hij uitgerust met het AMG pakket?
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHoe weet je dat die C niet de COMAND had?
edit : wel zeer veel AMG-velgen op die C's, die verkopen precies goed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtengoh
maar dan nog... die andere is nog voller, dikkere motor en een wel heel aantrekkelijke prijs....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtentwas dacht ik een elegance ( ster in rooster en geen chrome streepkes aan de mistlampen ), ik kan ook verkeerd zijn he
Als hij geen chroom streepjes had aan de mistlichten had hij wss wel het AMG pakket.
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment