Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

FAK IK WIL DEES

Biturbo velgen en een W221 kont nog!

Comment

• Borza ben je een Oostblokkie? Want je toont enkel foto's met Russische platen en Oostblokkie platen,dat stoort me een beetje

Comment

• Comment

• Nemo kan voor zichzelf een 'Het grote ergernis-topic' opstarten.

Comment

• Ik ga ook zo beginnen

SL doet dak open in Iran

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

CLS 55 AMG

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

• Met Enkele Rijlessen Controleert Elke Dommerik Een Slagschip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    Met Enkele Rijlessen Controleert Elke Dommerik Een Slagschip
                    Kijk maar naar RRD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      Met Enkele Rijlessen Controleert Elke Dommerik Een Slagschip

Hou U Bakkes Slet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Hou U Bakkes Slet

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Kijk maar naar RRD
                          Ee gast, ik rijd ten minste niet met een Espace

Comment

Ee gast, ik rijd ten minste niet met een Espace
                            Ik kon het moeilijk over mezelf doen gaan.

Ik controleer dat ding nog niet

Comment

FAK IK WIL DEES
                              als ik een sportcoupe had en die in een kettongboxing zou plooien,
                              ik zou durven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Borza ben je een Oostblokkie? Want je toont enkel foto's met Russische platen en Oostblokkie platen,dat stoort me een beetje
                                Wat stoort jou om precies te zijn? Persoonlijk wil ik ietsje variatie op dit forum te brengen, in principe vind ik daar niks mis mee. Dit kun je in ook tegen iemand zeggen die de auto's post met Duitse nummerplaten. Zijn dat geen auto's misschien, dat is toch een autoforum. Als je daar zoveel problemen mee hebt, zal ik daar rekening mee houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Wat houdt dat allemaal in en wat is de prijs?

C220cdi full option is dat véél goedkoper dan een BMW 520d M Pack full option ?
                                  Kvind de nieuwe C echt knap, kben zelfs aan het twijfelen mijne nieuwe A3 weg te doen voor die wagen. Mocht ik een goede prijs krijgen voor mijne wagen doe ik het direct, das ook het enige wat me tegen houd.
                                  Kheb bvb eens vergeleken met de nieuwe A4 en die komt duurder uit , en daar zit dan geen S-line exterieur pakket op en geen 18 inch velg. Voor de rest ongeveer gelijk uitgerust.
                                  Kvind de A4 zeker een schone auto, maar mocht ik deze hebben en ik zie een gelijkaardig uitgerustte C-klasse zou ik het me altijd beklagen..
                                  Full option vind ik er ook wel over, er zijn zoveel opties die gewoon overbodig zijn, maar een wagen moet wel goed uitgerust zijn voor mij, bij de C zou ik zeker ook het AMG-pakket nemen en de 18 inch velgen, dan is die echt af.
                                  De C had ik eens via carconfigurator gedaan en kwam op rond de 41500 euro, voor de 136 pk diesel.
                                  De A4 zat al iets boven de 42000 euro en dat is met de standaard velg en zonder exterieurpakket.

Iemand een idee wat er ongeveer voor kortingen gegeven worden bij Mercedes en dan specifiek op de C-klasse.

Comment

• Iemand toevallig foto's van een ML 63 AMG met de optionele 21" velgen?

Of van een ML die bij het Performance Center gepasseerd is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                                      Wat stoort jou om precies te zijn? Persoonlijk wil ik ietsje variatie op dit forum te brengen, in principe vind ik daar niks mis mee. Dit kun je in ook tegen iemand zeggen die de auto's post met Duitse nummerplaten. Zijn dat geen auto's misschien, dat is toch een autoforum. Als je daar zoveel problemen mee hebt, zal ik daar rekening mee houden.
                                      Rustig, ik ben er 80 procent zeker van dat Nemo dat niet denigrerend bedoelde.

Comment

• volgens mij was 'ie aan't zeveren.
                                        zoals héél vaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten

Iemand een idee wat er ongeveer voor kortingen gegeven worden bij Mercedes en dan specifiek op de C-klasse.
                                          Laatste offerte bij dealer : 6 % - nu komen er wel nog saloncondities bij ...

Comment

Working...
                                          X