Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMet Enkele Rijlessen Controleert Elke Dommerik Een Slagschip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMet Enkele Rijlessen Controleert Elke Dommerik Een Slagschip
Hou U Bakkes Slet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHou U Bakkes Slet
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKijk maar naar RRD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEe gast, ik rijd ten minste niet met een Espace
Ik controleer dat ding nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
FAK IK WIL DEES
ik zou durven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenBorza ben je een Oostblokkie? Want je toont enkel foto's met Russische platen en Oostblokkie platen,dat stoort me een beetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat houdt dat allemaal in en wat is de prijs?
C220cdi full option is dat véél goedkoper dan een BMW 520d M Pack full option ?
Kheb bvb eens vergeleken met de nieuwe A4 en die komt duurder uit , en daar zit dan geen S-line exterieur pakket op en geen 18 inch velg. Voor de rest ongeveer gelijk uitgerust.
Kvind de A4 zeker een schone auto, maar mocht ik deze hebben en ik zie een gelijkaardig uitgerustte C-klasse zou ik het me altijd beklagen..
Full option vind ik er ook wel over, er zijn zoveel opties die gewoon overbodig zijn, maar een wagen moet wel goed uitgerust zijn voor mij, bij de C zou ik zeker ook het AMG-pakket nemen en de 18 inch velgen, dan is die echt af.
De C had ik eens via carconfigurator gedaan en kwam op rond de 41500 euro, voor de 136 pk diesel.
De A4 zat al iets boven de 42000 euro en dat is met de standaard velg en zonder exterieurpakket.
Iemand een idee wat er ongeveer voor kortingen gegeven worden bij Mercedes en dan specifiek op de C-klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenWat stoort jou om precies te zijn? Persoonlijk wil ik ietsje variatie op dit forum te brengen, in principe vind ik daar niks mis mee. Dit kun je in ook tegen iemand zeggen die de auto's post met Duitse nummerplaten. Zijn dat geen auto's misschien, dat is toch een autoforum. Als je daar zoveel problemen mee hebt, zal ik daar rekening mee houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
Iemand een idee wat er ongeveer voor kortingen gegeven worden bij Mercedes en dan specifiek op de C-klasse.
Comment
Comment