Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik wil maar zeggen : neem een knappe 190 op sjieke velgen in een recente kleur en die kan dan toch ni saai zijn
ik vind een 16-klepper knap, daar niet van
maar die kit op een 190d smijten zou'k nooit doen, de 190 zijn lijn is zuiver zonder kit
dan eerder een 16v motor in een 190d carosserie dan een 190d motor in een 16v carosserie!
Er zit er hier zo eentje op het forum, een 190D met een EVOII kit. Respect voor het werk maar ik vind het lachwekkend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLet's state the obvious!
Maarja, een 1.9 diesel heeft ook zo z'n overduidelijke pluspunten.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenvoor de rest is die tof
ohja...rookzilver vind ik een tikkeltje minder dan astraalzilver/blauschwartz/amaldine. 't is iets minder sportief.Maar ik zou me er hier ook weer niet aan storen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOhja, en deze wagens gaan zéker niet meer zakken in waarde als je ze in goede staat houdt.
Als hij lederen zetels had had ik zeker eens gaan kijken.
Das écht geen geld.
Da's jammer!
dat stof zit supergoed. Veel grip, niet koud in de winter, goede kwaliteit, veroudert bijna minder snel dan het leder. En het maakt hem nog knapper ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHet zou mij nog een pak goedkoper uitgekomen zijn
Maarja, een 1.9 diesel heeft ook zo z'n overduidelijke pluspunten.
De kleinere koffer?
De lawaaiierige motor?
Het gebrek aan emotie?
De rammels in het interieur?
De roet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDa's jammer!
dat stof zit supergoed. Veel grip, niet koud in de winter, goede kwaliteit, veroudert bijna minder snel dan het leder. En het maakt hem nog knapper ook.
met zetelverwarming heb je het niet koud
ik vind die karos lelijk. Het staat hem, maar het is lelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDit zijn velgen van de 202 C-klasse. Je had daar Esprit, Sport, Elegance en Classic, ik geloof dat deze standaard op de Esprit zaten.
de classic was de basis, esprit had dezelfde prijs als de classic maar een kleureninterieur en een verlaagde ophanging als de sport
elegance was sjiek met hout en klinken in dezelfde kleur en gefumeerde achterlicht licht
sport was sportief met alu-carbon en donker gefumeerde lichten
door de jaren kregen ze nog witte pinkers en stuff, de esprit en de classic
een esprit is knap
de sport nog wat knapper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRookzilver + juiste bestickering is vet
heb ik een tijdje terug zelfs hier nog ergens gezegd, moest ik later groot en rijk zijn legde ik een collectie aan, en de 2.3-16 zou eentje in het rookzilver met Lauda zijn!
Alhoewel het niet echt hoort... en vooral, 99% van de mensen gaan je raar aankijken, die zullen niet snappen wat je daarmee bedoelt.
Comment
-
Weet er trouwens iemand hoe het juist zat met de nummering van die 2.3-16's?
- ?
- ?
- Rosberg
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- Senna
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- Lauda
To celebrate its opening, an exhibition race was held, on May 12th, featuring an array of notable drivers. Driving identical Mercedes 190E 2.3-16, the line-up was Jack Brabham, Phil Hill, Dennis Hulme, James Hunt, Jacques Laffite, Niki Lauda, Carlos Reutemann, Keke Rosberg, Jody Scheckter, Manfred Schurti, Ayrton Senna and John Watson. Senna won ahead of Lauda, Reutemann, Rosberg, Watson, Hulme and Jody Scheckter [2] [3].
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenI know
heb ik een tijdje terug zelfs hier nog ergens gezegd, moest ik later groot en rijk zijn legde ik een collectie aan, en de 2.3-16 zou eentje in het rookzilver met Lauda zijn!
Alhoewel het niet echt hoort... en vooral, 99% van de mensen gaan je raar aankijken, die zullen niet snappen wat je daarmee bedoelt.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDeze had ik nog staan:
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenKomen van de 190 denk ik, mijn moeder had die op haar Sportline.
Btw wat waren die uitvoeringen nu weer? Esprit (?), Sportline, Avantgarde,... Mis ik er nog? En wat waren de verschillen precies?
Neen, komen niet van de 201, maar effectief van de eerste serie W202.
Toen had je Classic, Esprit, Sport?
ofzo?
kotslelijke velgen.
Edit: gTa-style reageren heeft het nadeel dat ik G-fiddy's post niet gezien had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtentrouwens...wat met je eignelijk doen om een gewone 190D er zo goed te doen uitzien als robin zijn kar?
want als ik zo standaard 190D zie denk ik echt wel van, man das een saai ding... waarom zien alleen die dikke motoren er zo goed uit
190E 2.3-16 kopen.
190D is het mooiste in standaard trim.
Tenzij een 190D 2.5 Turbo. Die mag laag en breed staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRookzilver + juiste bestickering is vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwie is er hier dan de jonnie?
die van mij is OEM, die van matteus is getjoened... spoiler, lager gelegd, andere janten etc.
Ik ben dan ook een tuner.
En nog trots daarover ook!
Comment
Comment