Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik wil dat oprichten!

    Nearly New Classics

    Of gaat Benz ons die naam niet laten gebruiken?

    En dan 3 megavette showrooms naast elkaar, in één mooi geheel gegoten. Eentje voor Oudi, eentje voor Benz, en eentje voor PMW. En ik doe er voor de gein ook nog Alpina bij, uiteraard. En misschien ancient AMG's en Brabussen?

    En dan vergelijkende tests van vroeger opnieuw nadoen op ons eigen testcircuit. Audi C4 S4 4.2 vs. BMW E34 540i vs. Mercedes-Benz W124 E420. En Audi C4 S4 Plus vs. BMW E34 M5 3.8 vs. Mercedes-Benz W124 E500. En Alpina E36 B8 4.6 vs. Brabus W202 C V8. En Audi A6 2.8E quattro vs. BMW E34 525xi vs. Mercedes-Benz E280 4-Matic. En zo.

    Wie doet mee?
    Met gasten die echt iets weten van hun merk (Benz en BMW dus ) doe ik mee, en dat meen ik.
    Tegen de duitse grens. german classics

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik wil dat oprichten!

      Nearly New Classics

      Of gaat Benz ons die naam niet laten gebruiken?

      En dan 3 megavette showrooms naast elkaar, in één mooi geheel gegoten. Eentje voor Oudi, eentje voor Benz, en eentje voor PMW. En ik doe er voor de gein ook nog Alpina bij, uiteraard. En misschien ancient AMG's en Brabussen?

      En dan vergelijkende tests van vroeger opnieuw nadoen op ons eigen testcircuit. Audi C4 S4 4.2 vs. BMW E34 540i vs. Mercedes-Benz W124 E420. En Audi C4 S4 Plus vs. BMW E34 M5 3.8 vs. Mercedes-Benz W124 E500. En Alpina E36 B8 4.6 vs. Brabus W202 C V8. En Audi A6 2.8E quattro vs. BMW E34 525xi vs. Mercedes-Benz E280 4-Matic. En zo.

      Wie doet mee?

      Jij bent gestoord.


      And I like it.

      Comment


      • Gebouw kopen, en van elk merk zo'n 4-5 tip-top classics zetten in de showroom, als start. Je zou rap in de collectorsboekskes komen denk ik. The 3 big ones together

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ik doe de basiskarren
          Zalig!

          En jij krijgt een eigen "tuning"-showroom. Peluchen dobbelstenen op maat (lengte van de polen, kleur, grootte, dobbelsteenogen met diamantjes of met kroonkurkjes, ...), stuurwielcovers, wielscheeltuning, en zo.

          Ik denk dat je dat eigenlijk wel leuk zou vinden.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Of deze.







            Jammer van de Sportline opschriftjes (al is 't een echte), zonder enig opschrift is dit dé shit.


            Fak jaaaaa


            Eén van m'n droomkarren ook. Een betere verduidelijking voor het begrip 'Understatement' bestaat gewoonweg niet.
            Iedereen, zélfs kenners, denken dat ze evengoed te maken kunnen hebben met een 300D, 280E, of iets in die aard... maar neen... lekkere 279 stampende V8 horsies.
            Machtig gewoon. Oké, hij mag dan niet de beefed up suspensie hebben, en de brede looks, etc, maar damn, wat een ultieme reiskar.
            Voor mij dan nog liever een 400E ipv een E420... maar ach, daar gaan we niet over vitten








            Comment


            • En ik maak de website !

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Gebouw kopen, en van elk merk zo'n 4-5 tip-top classics zetten in de showroom, als start. Je zou rap in de collectorsboekskes komen denk ik. The 3 big ones together
                't Probleem is, met in de boekskes te komen verkoopt ge niks. Zeker niet als ge prijzen vraagt waar ge écht op verdient. Als ge ziet hoe lang sommige Benzen bij budgetbenz.nl blijven staan...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  Mja ik merk toch dat er meer liefhebbers in de oostkant van het land zitten

                  Zowat alle Oudi-clubs (en het zijn er niet veel) in België zijn Franstalig. Plus, dichter bij de duitse grens zitten vergemakkelijkt het alleen maar voor de grote schare potentiële duitse klanten.
                  Als je écht iets te bieden hebt komen ze van heinde en verre om te kopen hoor.

                  Deze zomer krijgt kennis via via te horen dat er in Zuid-Portugal ergens iemand is die een quasi nieuwe Mercedes-Benz 220S verkoopt. Hij krijgt er ook enkele vage foto's bij.
                  Hij stuurt die persoon een mailtje met de vraag om foto's, vooral van bepaalde punten van de wagen, de probleempunten enzo.
                  Hij krijgt die foto's terug, auto staat hem aan en hij maakt diezelfde week een afspraak.
                  Rijdt naar ginder, bekijkt wagen, beslist dat de wagen voldoet aan de eisen en koopt hem.

                  Dus iets meer dan een week later heeft hij een wagen op zijn oprit staan die voordien onbekend was voor hem, en op 2000km afstand stond. (heeft dus iets van een 4000km gereden ervoor).

                  Hij poets de wagen, kijkt enkele tere puntjes na, trekt wat foto's en zet hem te koop via bepaalde kanalen.

                  2 weken later is iemand uit Italië hem komen kopen, terwijl er ondertussen al 5 verschilende kopers waren geweest. (Duitsland, Nederland, Frankrijk, Luxemburg, België).
                  En als hij 2.000€ geïnvesteerd had in totaal, heeft ie er 3000€ teruggehad (werkelijke bedragen lagen natuurlijk wel net iets hoger).

                  Dus volgens mij maakt dat écht niet uit. Je moet gewoon zien dat je iets speciaals te bieden hebt.

                  Trouwens, je bent zelf naar Lyon gereden voor een auto van 150€

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Zalig!

                    En jij krijgt een eigen "tuning"-showroom. Peluchen dobbelstenen op maat (lengte van de polen, kleur, grootte, dobbelsteenogen met diamantjes of met kroonkurkjes, ...), stuurwielcovers, wielscheeltuning, en zo.

                    Ik denk dat je dat eigenlijk wel leuk zou vinden.




                    Bobo-tuning.








                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      't Probleem is, met in de boekskes te komen verkoopt ge niks. Zeker niet als ge prijzen vraagt waar ge écht op verdient. Als ge ziet hoe lang sommige Benzen bij budgetbenz.nl blijven staan...
                      Mja, je moet je bronnen hebben om auto's te vinden.
                      ivm Audi valt mij op dat je het in Frankrijk moet zoeken. Prijzen voor bv een ur-q liggen daar 5-6000€ lager. Zelfde voor andere classics. Een 100 sport turbo quattro vragen ze daar 1500-1800€ voor. In duitsland gaan de prijzen van 3500 tot zelfs 6400€...

                      Indien de locatie en de aanpak goed is, zie ik dat wel lukken. Maar er zijn centjes nodig natuurlijk.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Met gasten die echt iets weten van hun merk (Benz en BMW dus ) doe ik mee, en dat meen ik.
                        Tegen de duitse grens. german classics
                        Deal, ik doe mee.

                        Ik heb al de catalogi om bij het "uitkiezen" van een "nieuwe" BMW-classic iedereen met beeld & geur (veel ervan zijn nog nieuw, ongeopend) bij te staan.



                        Toch zalig?



                        Anno 2008.

                        "Gutentag, 't is veur nen E34, liefst nen 525i 12v of ne 530i 12v."
                        "Ah, pééérfect."
                        *haalt catalogus uit*
                        "Dus, hier zie je ..."

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten


                          Bobo-tuning.



                          en dat dus, héél even echt wel te vet he...zo'n 200 d's met die kits, schelen en géén getinte ramen

                          rond 83 tot 86 of zo


                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Als je écht iets te bieden hebt komen ze van heinde en verre om te kopen hoor.

                            Deze zomer krijgt kennis via via te horen dat er in Zuid-Portugal ergens iemand is die een quasi nieuwe Mercedes-Benz 220S verkoopt. Hij krijgt er ook enkele vage foto's bij.
                            Hij stuurt die persoon een mailtje met de vraag om foto's, vooral van bepaalde punten van de wagen, de probleempunten enzo.
                            Hij krijgt die foto's terug, auto staat hem aan en hij maakt diezelfde week een afspraak.
                            Rijdt naar ginder, bekijkt wagen, beslist dat de wagen voldoet aan de eisen en koopt hem.

                            Dus iets meer dan een week later heeft hij een wagen op zijn oprit staan die voordien onbekend was voor hem, en op 2000km afstand stond. (heeft dus iets van een 4000km gereden ervoor).

                            Hij poets de wagen, kijkt enkele tere puntjes na, trekt wat foto's en zet hem te koop via bepaalde kanalen.

                            2 weken later is iemand uit Italië hem komen kopen, terwijl er ondertussen al 5 verschilende kopers waren geweest. (Duitsland, Nederland, Frankrijk, Luxemburg, België).
                            En als hij 2.000€ geïnvesteerd had in totaal, heeft ie er 3000€ teruggehad (werkelijke bedragen lagen natuurlijk wel net iets hoger).

                            Dus volgens mij maakt dat écht niet uit. Je moet gewoon zien dat je iets speciaals te bieden hebt.

                            Trouwens, je bent zelf naar Lyon gereden voor een auto van 150€
                            Ja tuurlijk, ik zeg niet dat het niet kan, maar je zit iig beter tegen de duitse grens, dan aan de kust. Net omdat de prijzen in duitsland nog altijd het hoogst blijven merk ik.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              Maar er zijn centjes nodig natuurlijk.
                              Ik mag er niet hene linken, maar er zijn daar twee geknipte topics voor in de zlipzlap.

                              Comment


                              • Mistfaren die door nen SEC-rooster schijnen.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Als je écht iets te bieden hebt komen ze van heinde en verre om te kopen hoor.

                                  Deze zomer krijgt kennis via via te horen dat er in Zuid-Portugal ergens iemand is die een quasi nieuwe Mercedes-Benz 220S verkoopt. Hij krijgt er ook enkele vage foto's bij.
                                  Hij stuurt die persoon een mailtje met de vraag om foto's, vooral van bepaalde punten van de wagen, de probleempunten enzo.
                                  Hij krijgt die foto's terug, auto staat hem aan en hij maakt diezelfde week een afspraak.
                                  Rijdt naar ginder, bekijkt wagen, beslist dat de wagen voldoet aan de eisen en koopt hem.

                                  Dus iets meer dan een week later heeft hij een wagen op zijn oprit staan die voordien onbekend was voor hem, en op 2000km afstand stond. (heeft dus iets van een 4000km gereden ervoor).

                                  Hij poets de wagen, kijkt enkele tere puntjes na, trekt wat foto's en zet hem te koop via bepaalde kanalen.

                                  2 weken later is iemand uit Italië hem komen kopen, terwijl er ondertussen al 5 verschilende kopers waren geweest. (Duitsland, Nederland, Frankrijk, Luxemburg, België).
                                  En als hij 2.000€ geïnvesteerd had in totaal, heeft ie er 3000€ teruggehad (werkelijke bedragen lagen natuurlijk wel net iets hoger).

                                  Dus volgens mij maakt dat écht niet uit. Je moet gewoon zien dat je iets speciaals te bieden hebt.

                                  Trouwens, je bent zelf naar Lyon gereden voor een auto van 150€
                                  Onze LC100 bolt nu ergens in Spanje rond. Die man had m'n advertentie gezien op autoscout, heeft een mailtje gestuurd, de week nadien het vliegtuig gepakt en die hier komen ophalen

                                  LC100 verkopen ze daar niet, en hij wou persé een '50th anniversary' uitvoering...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Deal, ik doe mee.

                                    Ik heb al de catalogi om bij het "uitkiezen" van een "nieuwe" BMW-classic iedereen met beeld & geur (veel ervan zijn nog nieuw, ongeopend) bij te staan.



                                    Toch zalig?



                                    Anno 2008.

                                    "Gutentag, 't is veur nen E34, liefst nen 525i 12v of ne 530i 12v."
                                    "Ah, pééérfect."
                                    *haalt catalogus uit*
                                    "Dus, hier zie je ..."


                                    zalig

                                    Met veel kennis van die auto's de goede en exclusieve op de kop kunnen tikken, en dan een eigen workshop hebben om die kan mint aan te bieden

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Mistfaren die door nen SEC-rooster schijnen.

                                      neen!

                                      want.

                                      de kwalitatieve tuners plaatsten de mistlampen onderaan in de bumper (zelfs in de ori bumpers, indien geen bodykit werd besteld), en er werden andere lichtblokken gestoken, speciaal voor de combinatie met de SEC-kap.





                                      80's tuning

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        zalig

                                        Met veel kennis van die auto's de goede en exclusieve op de kop kunnen tikken, en dan een eigen workshop hebben om die kan mint aan te bieden
                                        Sorry, géén verkoop van bierkannen of ander vloeistofcontainergerief!



                                        Ik kan niet bodyworkshoppen, maar ik heb wel aanleg veur mechaniek, en ik ben een pietje precies als 't op ontmantelen en weer samensteken aankomt.

                                        En ik zou uren kunnen spenderen aan 't proper zetten van onderdelen, om 'm weer in showroomstaat te krijgen.

                                        Comment


                                        • En gio in de werkplaats voor als er een smaakloze classiccareigenaar komt die hem graag 10cm lager had gehad, of een setje xenons wil?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X