Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is alleszins om een kortere draaicirkel te creëren.

Comment

• En die auto is vet geil.

Comment

• Tis vet + handig.
        De nieuwere hebben het wel niet meer zó fel

Comment

• Oh ja, ik wil een W140, was dat al duidelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ff vraagje over iets dat me al jaren opvalt. Het zal bij andere merken misschien ook zijn maar het valt me altijd enorm hard op bij MB. Als de voorwielen gedraaid zijn en je kijkt op het wiel dat zijn band naar je richt lijkt het precies of dat wiel hangt niet goed vast, doordat het sterk gekanteld staat, hoe komt dit? Is dit gewoon camber ofzo?Ff pic van Nls gebruikt ter illustratie

Ja.
            Door de plaatsing van de wielgeleidingsstangen, is het zo dat, hoe meer je je wielen draait, hoe meer camber je krijgt.

Is goed voor in de bochten. Dan komt het bandoppervlak loodrecht te staan op het wegdek, en heb je maximale grip.

Dit is inderdaad iets dat bij benzen zeer hard opvalt. Maar wat nog iets heel eigen aan Benzjes is, is dat het binnenste wiel steeds scherper draait dan het buitenste. Dit is om een heel scherpe draaicirkel te creëeren op lage snelheden. Het binnenste wiel 'trekt' a.h.w. de auto naar binnen.
            Op hogere snelheden ondervind je daar weinig van, omdat de stuurhoeken veel kleiner zijn.

Heb zo eens een gedetailleerde uitlijningsanalyse gemaakt samen met avantus, van de 300TD, bij ons op school. Zal eens moeten zoeken of ik de aantekeningen nog vind.

Comment

Nls of Mercedeske, hebben jullie meer info over die kar?
              wss hebben jullie het al eens verteld, maar ben't al vergeten...

wauw.

Comment

• als ik de 262 volledig indraaide (had ook een enorm kleine draaistraal) leek om beurten het linker en dan het rechterwiel te 'pakken' raar gevoel, maar zonder erg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  als ik de 262 volledig indraaide (had ook een enorm kleine draaistraal) leek om beurten het linker en dan het rechterwiel te 'pakken' raar gevoel, maar zonder erg

Ja. Dat heeft de 190E ook bij koude banden, en de cherokee heeft dat énorm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Nls of Mercedeske, hebben jullie meer info over die kar?
                    wss hebben jullie het al eens verteld, maar ben't al vergeten...

wauw.
                    Dat was een E300Turbo diesel sportline. AMG pakket achteraf laten plaatsen (na een jaar of nog minder) (velgen stonden er vanaf het begin op als ik me niet vergis). De auto was niet motorisch getuned.

Wielkassen ook laten verbreden vooraan om plaats te maken voor de 235'ers.

Zie ons daar staan met onze cameratjes om foto's van de auto te pakken Deze foto is genomen met dezelfde camera als ik (of nls, ik weet het niet ) vast heb op de foto!
                    Zalig om nog is terug te zien

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                      Dat was een E300Turbo diesel sportline. AMG pakket achteraf laten plaatsen (na een jaar of nog minder) (velgen stonden er vanaf het begin op als ik me niet vergis). De auto was niet motorisch getuned.

Wielkassen ook laten verbreden vooraan om plaats te maken voor de 235'ers.

Zie ons daar staan met onze cameratjes om foto's van de auto te pakken Deze foto is genomen met dezelfde camera als ik (of nls, ik weet het niet ) vast heb op de foto!
                      Zalig om nog is terug te zien

Fak, dat is zo geil.

Uw papa had mijn droomdieselbreak.

Comment

Fak, dat is zo geil.

Uw papa had mijn droomdieselbreak.

Hij had wel geen lederen zetels Omdat hij vond dat wij nog te klein waren en die lederen zetels wss direct om zeep hielpen )

Maar dus wel die karokes

En dan besloot ons vader om op de volgende toch lederen zetels te bestellen, we hadden hem nog geen maand of nls had ze al toegetakeld met een uitgelopen balpen Dat ben je blijven zien

2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

En dan besloot ons vader om op de volgende toch lederen zetels te bestellen, we hadden hem nog geen maand of nls had ze al toegetakeld met een uitgelopen balpen Dat ben je blijven zien
                          zou dat op dat karo-intereur ook geen ramp zijn geweest ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                            Heeft iemand nog de afbeelding van de nieuwe C waar opstaat C for yourself ?
                            Google Afbeeldingen. De grootste zoekmachine voor afbeeldingen op internet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              zou dat op dat karo-intereur ook geen ramp zijn geweest ?
                              Ja, waarschijnlijk wel.

Ik heb het ook nooit goed begrepen want volgens mij zijn leren zetels makkelijker te onderhouden dan stoffen...

2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• ja oke,
                                maar karo is wel mooi

Comment

Hij had wel geen lederen zetels Omdat hij vond dat wij nog te klein waren en die lederen zetels wss direct om zeep hielpen )

Maar dus wel die karokes

Karokes zijn evenwaardig aan leder.

Comment

Ja.
                                    Door de plaatsing van de wielgeleidingsstangen, is het zo dat, hoe meer je je wielen draait, hoe meer camber je krijgt.

Is goed voor in de bochten. Dan komt het bandoppervlak loodrecht te staan op het wegdek, en heb je maximale grip.

Dit is inderdaad iets dat bij benzen zeer hard opvalt. Maar wat nog iets heel eigen aan Benzjes is, is dat het binnenste wiel steeds scherper draait dan het buitenste. Dit is om een heel scherpe draaicirkel te creëeren op lage snelheden. Het binnenste wiel 'trekt' a.h.w. de auto naar binnen.
                                    Op hogere snelheden ondervind je daar weinig van, omdat de stuurhoeken veel kleiner zijn.

Heb zo eens een gedetailleerde uitlijningsanalyse gemaakt samen met avantus, van de 300TD, bij ons op school. Zal eens moeten zoeken of ik de aantekeningen nog vind.
                                    Vet
                                    Zo'n MB is een kunstwerk eigelijk

Comment

Vet
                                      Zo'n MB is een kunstwerk eigelijk

Uiteraard, Stradge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Oh ja, ik wil een W140, was dat al duidelijk?

vreemd, dacht ik net weer dat jij een 530d wou?

misschien bij VH-tuning een E39 neus op die W140 laten monteren?

Comment

Bij de G werkt dat echter niet zo goed

Comment

Working...
                                          X