Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDan zeggen ze ok,
En 5 min later krijg je 'm mee
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenhttp://www.german-car.net/de/detail.php?id=108
Zeer propere 500E.
Meer opties als de mijne, en die km-stand.
En nog niet te gek van prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenvia nederland ofzoiets zou dat wel gaan, zei een wijze JerreD.
Of in zwitserland, daar kost dat blijkbaar niets.
?
Niet echt interessant dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa, je kunt em eerst in NL als lichte vracht inschrijven, maar daar moet er een bepaalde ''box'' in kunnen qua afmetingen. Bij een break betekent dat het dak verhogen (je ziet dat vaak bij 124's in NL) en je moet alle ruiten permanent verblinden. En je moet een vast tussenschot hebben tot bovenaan...
Je kunt ook proberen audi's te versjacheren tot je genoeg geld hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe kunt ook proberen audi's te versjacheren tot je genoeg geld hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenverdien je daarop dan ?
urquattro binnen het jaar, I tell ya
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZie Steve
urquattro binnen het jaar, I tell ya
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa, je kunt em eerst in NL als lichte vracht inschrijven, maar daar moet er een bepaalde ''box'' in kunnen qua afmetingen. Bij een break betekent dat het dak verhogen (je ziet dat vaak bij 124's in NL) en je moet alle ruiten permanent verblinden. En je moet een vast tussenschot hebben tot bovenaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe kunt ook proberen audi's te versjacheren tot je genoeg geld hebt
Heb ik gezegd dat ik die Schumacher kar zou houden dan? .
Bij mij is in principe alles te koop, ik heb geen emotionele binding met auto's.
Behalve de W126 dan. Ook omdat die van mijn papa is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenLuxemburg dan.
Maar hoe ga ik een auto in Luxemburg ingeschreven krijgen? Want hij moet in dat land al ingeschreven zijn geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenik heb geen emotionele binding met auto's.
*Spillies mode on*
Ga es weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKen de regelgeving daar niet .
Maar hoe ga ik een auto in Luxemburg ingeschreven krijgen? Want hij moet in dat land al ingeschreven zijn geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJawel. Met die Benz van je.
*Spillies mode on*
Ga es weg
En ik wil niet weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKen de regelgeving daar niet .
Comment
-
Brabus W124 6,5 vs Brabus EV12
Artikel door Autobild
Comment
Comment