Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• plastiek sucks

Een motorruimte moet puur zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      bwaaaah

uiteraard ongelofelijk 'dik', zon V12 maar ik zie te veel plastic.

geef mij maar een 'puur' blokje. Dat van een Alfa V6, of van een 2.5-16, of van die Pagani hierboven... die techniek is te mooi om te verbergen, imo.

edit: alhoewel het hier eigenlijk nog wel meevalt, ik veronderstel dat je goed tussen de plastic door kunt zien. En uiteraard zit je in een S waar isolatie toch nog van enig belang is...
      Dat blok in de Zonda is hetzelfde blok als dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Dat blok in de Zonda is hetzelfde blok als dit
        uiteraard, maar zonder al die plastic, en daar draait het mij om.

Carbon en gepolierd staal, that's the shit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

ik heb gekozen.

Comment

• Ik ook

Comment

• Is die 7.3 dan een verder uitgeboorde 6.9?

Visueel is die van in de Zonda idd een pak knapper, leg dat is in die W140

Comment

• Die 7.3 is begonnen als 6.0 in deze wagen:

En heeft sindsdien vele transformaties ondergaan.

maar 7.3 is volgens mij het meest wat eruit gekomen is

Comment

• Comment

• Comment

• [IMG]http://mbwde.cup.hl-users.com/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Pullman/images/A95F2152.jpg
                      [/IMG]
                      Last edited by ; 18/01/2008, 14:16.

Comment

• Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

ik heb gekozen.

Ik zie nochthans niet veel verschil.

Buiten dat het in die Zonda veel meer blinkt.

Alles wat je ziet op dat blok in de benz heeft een functie. Die zwarte plastieken buizen zijn de inlaten hé, niet zomaar een afdekkap.
                          Dat plakaatje waar 6.9-48 opstaat, is zowat het enige 'afdekplastiek' dat je ziet.

En dat is hetzelfde bij een 2.5-16.

Dat blok in de W140 vind ik véél mooier dan dat in die Zonda.

Comment

Op wat trekt dat...

Comment

• Inlaatbuizen in carbon of gepolierd staal zou vetter staan

Comment

• hulp nodig! http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28178

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Op wat trekt dat...
                                  Den hond zijn kloten

Comment

Ik ook

true, maar ik had heet over de motor. Een zonda roadster zou ik niet moeten hebben, 't was gewoon de eerste foto die ik tegen kwam.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Ik zie nochthans niet veel verschil.

Buiten dat het in die Zonda veel meer blinkt.

Alles wat je ziet op dat blok in de benz heeft een functie. Die zwarte plastieken buizen zijn de inlaten hé, niet zomaar een afdekkap.
                                    Dat plakaatje waar 6.9-48 opstaat, is zowat het enige 'afdekplastiek' dat je ziet.

En dat is hetzelfde bij een 2.5-16.

Dat blok in de W140 vind ik véél mooier dan dat in die Zonda.
                                    Dat zwart wat je op die 140 ziet is volgens mij ook maar een afdekkap die boven de inlaatbuizen zit. Ik kan mis zitten natuurlijk...

Comment

Den hond zijn kloten

Zou RRD die knap vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        Dat zwart wat je op die 140 ziet is volgens mij ook maar een afdekkap die boven de inlaatbuizen zit. Ik kan mis zitten natuurlijk...

Neen hoor.

hier zie je duidelijk dat het wel effectief de inlaatbuizen zelf zijn. Van de luchtfilterdoos, naar de gaskleppen, naar de inlaatbuizen, naar het inlaatspruitstuk tussenin de twee cilinderbanken:

Comment

• deze kwam ik net tegen:

Comment

Working...
                                          X