Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
uiteraard ongelofelijk 'dik', zon V12 maar ik zie te veel plastic.
geef mij maar een 'puur' blokje. Dat van een Alfa V6, of van een 2.5-16, of van die Pagani hierboven... die techniek is te mooi om te verbergen, imo.
edit: alhoewel het hier eigenlijk nog wel meevalt, ik veronderstel dat je goed tussen de plastic door kunt zien. En uiteraard zit je in een S waar isolatie toch nog van enig belang is...
Alles wat je ziet op dat blok in de benz heeft een functie. Die zwarte plastieken buizen zijn de inlaten hé, niet zomaar een afdekkap.
Dat plakaatje waar 6.9-48 opstaat, is zowat het enige 'afdekplastiek' dat je ziet.
En dat is hetzelfde bij een 2.5-16.
Dat blok in de W140 vind ik véél mooier dan dat in die Zonda.
Alles wat je ziet op dat blok in de benz heeft een functie. Die zwarte plastieken buizen zijn de inlaten hé, niet zomaar een afdekkap.
Dat plakaatje waar 6.9-48 opstaat, is zowat het enige 'afdekplastiek' dat je ziet.
En dat is hetzelfde bij een 2.5-16.
Dat blok in de W140 vind ik véél mooier dan dat in die Zonda.
Dat zwart wat je op die 140 ziet is volgens mij ook maar een afdekkap die boven de inlaatbuizen zit. Ik kan mis zitten natuurlijk...
Dat zwart wat je op die 140 ziet is volgens mij ook maar een afdekkap die boven de inlaatbuizen zit. Ik kan mis zitten natuurlijk...
Neen hoor.
hier zie je duidelijk dat het wel effectief de inlaatbuizen zelf zijn. Van de luchtfilterdoos, naar de gaskleppen, naar de inlaatbuizen, naar het inlaatspruitstuk tussenin de twee cilinderbanken:
Comment