Mooi is anders, maar 1000x mooier dan die lelijke ondingen die jij ''zomervelgen'' noemt .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMooi is anders, maar 1000x mooier dan die lelijke ondingen die jij ''zomervelgen'' noemt .
Nog een beetje verlagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHaalt de klasse van die auto totaal naar beneden.
Steek is originele Brabus of AMG's.
Bij voorbaat dank.
Als je zo graag wilt dat er andere velgen op komen moet je gewoon 4000 EUR dokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenZolang deze niet verkocht zijn blijven ze!
Als je zo graag wilt dat er andere velgen op komen moet je gewoon 4000 EUR dokken.
...NAH?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEuhh....
...NAH?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenZolang deze niet verkocht zijn blijven ze!
Wie gaat dat kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenWie gaat dat kopen?
Die velgen zouden wel staan onder de Fiat van Rangelove..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenBon, is het de moeite om een goedkopere S124 300diesel/300turbodiesel/320benzine te kopen met wat meer km's waar je dan wat geld insteekt om hem terug in orde te zetten, of beter onmiddellijk 1tje in goeie staat zoeken die dan (te)veel naar mijn goesting kost ?
Hangt ervan af wat je uiteindelijk wil.
Als je een minte auto wil hebben, raad ik je aan om meteen een goed/duur exemplaar aan te schaffen.
Want 'wat geld' steken in een medium kar, gaat je uiteindelijk toch duurder uitkomen, volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDe mooiere 124's moet je al onmiddellijk gaan zoeken in garages zoals budgetbenz.nl enzovoort, toch ?
Ik zoek al lang, maar vind mijn goesting maar niet hé ! Tenzij die groene S124 E320 mét de heerlijke vijftrapsautomaat bij budgetbenz, maar die vind ik way té duur.
Budgetbenz karren zijn niet mint.
Die zijn nieuw.
Mint vind je ook op Mobile.de, zoals rrd zegt, en voor veel schappelijkere prijzen als bij budgetbenz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenEn wat verstaan jullie onder 'mint' & 'nieuw' ?
Roughneck zijn kar was in 'mint' staat toen hij zijn 500E kocht én in budgetbenz-staat toen hij hem verkocht ?
Neen.
Roughnecks 500E was imo zeker niet mint toen 'ie em kocht.
Z'n 250... dié is mint.
Nieuw is nog een stap verder.... nouja... impeccable op alle vlak. Is moeilijk uit te leggen... maarja, da's een persoonlijke mening van mij natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenAmai met zo een bak door die smalle wegjes
Bijzonder mooi landschap zeker, en na een poetsbeurt blinkt hij weer als nieuw
We hadden het pas achterna door toen we ineens onze wagen bijna vastreden en een boer ons kwam vertellen dat we op zijn land reden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVerstelbare zetels achteraan en TV-schermpjes
Lekker chill
Comment
Comment