Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lelijk of niet lelijk das een goesting, kzou er die ook niet ondersteken, maar mocht het wit rond het velghart ook zwart zijn zouden die velgen wel al stuk meer meevallen denk ik.
Kvind ze ook wel duur, maar dat is dan ook weer relatief.. De velgen kosten zeker geen tiende van wat de wagen in totaal kost dusja..
Als je eens rondkijkt zie je golfkes met Bbs velgen om maar iets te noemen van ook 4000 euro , das dan in veel gevallen 1/5 van de prijs van hun wagen..
@Audi S8: Ik vrees dat er geen pics zijn van die S65 AMG.
Ik heb hem eerst moeten linken naar de foto omdat ie niet wist over welke wagen het ging terwijl ie de foto heeft getrokken
Dan heeft ie wat gezocht in zijn archieven maar ie vind niets.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
@Audi S8: Ik vrees dat er geen pics zijn van die S65 AMG.
Ik heb hem eerst moeten linken naar de foto omdat ie niet wist over welke wagen het ging terwijl ie de foto heeft getrokken
Dan heeft ie wat gezocht in zijn archieven maar ie vind niets.
Toch bedankt voor de moeite Fernand!
Spijtig dat ie er geen gevonden heeft want het is een zalige kar
Comment