Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FAK!

zoveel geld voor die lelijkaards!

Comment

• Swel een 300 TDT he Malaiseke.

Comment

• én zoveel kilometers !

Neen vrienden dat koop ik me liever niet, onder de 200 000km is dé chit voor mij, en ik zal het heus wel vinden ..

Comment

• Dan zul je benzines moeten zoeken... die zijn wel te vinden met minder km.

Diesels wordt vrij onmogelijk vrees ik.

Comment

• Voor mij maar een 320 benzine dan, wél met de VIJFtrapsautomaat !

Gaat nog lekker vooruit dan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Swel een 300 TDT he Malaiseke.

'k had 't op die lelijke velgen van Matthi's pa's S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                Sorry

Comment

Mijn vader zit in een mid-life crisis, dus ik vond die velgen wel passen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Ik vind een SLR gewoon mottig.

1000 keer liever een SL.

En gelijk heeft de man

Comment

FAK!

zoveel geld voor die lelijkaards!
                      Lelijk of niet lelijk das een goesting, kzou er die ook niet ondersteken, maar mocht het wit rond het velghart ook zwart zijn zouden die velgen wel al stuk meer meevallen denk ik.
                      Kvind ze ook wel duur, maar dat is dan ook weer relatief.. De velgen kosten zeker geen tiende van wat de wagen in totaal kost dusja..
                      Als je eens rondkijkt zie je golfkes met Bbs velgen om maar iets te noemen van ook 4000 euro , das dan in veel gevallen 1/5 van de prijs van hun wagen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Mijn vader zit in een mid-life crisis, dus ik vond die velgen wel passen..

Zalige uitleg

Comment

• Zalig Matthias

Comment

• @Audi S8: Ik vrees dat er geen pics zijn van die S65 AMG.
                            Ik heb hem eerst moeten linken naar de foto omdat ie niet wist over welke wagen het ging terwijl ie de foto heeft getrokken
                            Dan heeft ie wat gezocht in zijn archieven maar ie vind niets.

Comment

• Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

let op de kommentaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  @Audi S8: Ik vrees dat er geen pics zijn van die S65 AMG.
                                  Ik heb hem eerst moeten linken naar de foto omdat ie niet wist over welke wagen het ging terwijl ie de foto heeft getrokken
                                  Dan heeft ie wat gezocht in zijn archieven maar ie vind niets.
                                  Toch bedankt voor de moeite Fernand!

Spijtig dat ie er geen gevonden heeft want het is een zalige kar

Comment

• Iemand foto's van een E-klasse met een soort van cognac-kleurig interieur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Ben ik nu echt de enige die die velgen mooi vindt?

Klikken met geluid aan

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Iemand foto's van een E-klasse met een soort van cognac-kleurig interieur?
                                      Vraag eens aan pirre, zij hebben al een tijdje een E320 CDI met zo'n interieur waar we nog altijd geen foto's van hebben gezien

Comment

• zoek eens op mobile.de

Comment

• G AMG ,20 meter verder stond er nog ééntje maar nog vuiler
                                          fak dat geluid dat door die schuine uitlaten komt

Comment

Working...
                                          X