Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    jullie kennen er niets van!
    toon dan eens 1 foto van een benz die goed staat met die bbs-velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      RRD, ik snap je

nog 10 jaar en ik wil dit ook wel, nu voel ik me hier nog te jong voor
      408 pk en 0-100 in 6.3 sec in de tijd...

Alleen daarom al moet je van een merk als Mercedes-Benz houden .

Comment

• Als ik me niet vergis heeft Matteo ooit foto's uit de oude doos gepost waar karren op stonden met die velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Maar BBS op een pré 70 wagen is al hélemààl fout

Stel u voor een Pagoda met die velgen
          Geen BBS. Spaakvelgen, zo van die echte. Je kent dat wel.

ohja, ik heb eens nagevraagd ivm die kat aan m'n garagist, volgens hem is dat een mogelijkheid dat die verstopt zit als je maar 30 meer haalt. Maar je kan die kat ook loskoppelen. Weet jij hoe? En dan bedoelt ie niet die er tussenuitslijpen he

Comment

• En ik moet niet naar dat soort filmpjes kijken, is niet goed voor me

Comment

ohja, ik heb eens nagevraagd ivm die kat aan m'n garagist, volgens hem is dat een mogelijkheid dat die verstopt zit als je maar 30 meer haalt. Maar je kan die kat ook loskoppelen. Weet jij hoe? En dan bedoelt ie niet die er tussenuitslijpen he
              Ja, daar zit een flens voor normaal.

Dan ga je wel een "sportieve" sound hebben aangezien je ook geen demper meer hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                408 pk en 0-100 in 6.3 sec in de tijd...

Alleen daarom al moet je van een merk als Mercedes-Benz houden .
                0-100 cijfertjes zijn niet relevant bij zo'n kar. Da's net hetzelfde als dat ze bij Rolls Royce bij vermogen gewoon 'voldoende' opgeven. Belangrijker is hoeveel decibel je krijgt binnenin aan 200km/u bijvoorbeeld, daar is zo'n wagen voor gemaakt

Al geef ik toe dat ik het zelf ook wel eens zou nameten, die 0-100 cijfertjes, en genoeg zou uitbuiten aan de lichten als er een sjonnie langs me staat

Comment

Ah, echte.

Dat is voor die van de jaren 30.

Comment

Ja, daar zit een flens voor normaal.

Dan ga je wel een "sportieve" sound hebben aangezien je ook geen demper meer hebt
                    maar hoe bedoel je een flens? Gewoon de flens waar de uitlaat aan het spruitstuk vastzit?

Ik weet dat dat bij de 16v serieus vloeken was om die los te krijgen.
                    Eén man langs boven, ééntje onder de auto, en een half uur bezig voor die 4 schroeven

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

W140 ragg0n

Maaaaaaaaan, ik wil zo'n auto .
                      Stomme veel te hoge prijzen voor een oude auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Als ik me niet vergis heeft Matteo ooit foto's uit de oude doos gepost waar karren op stonden met die velgen.
                        Zoeken dan.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Ik zal helpen Avantus:

Last edited by ; 05/02/2008, 00:19.

Comment

• Echt iets voor u ja.

Gaat net dat ietsjes trager tot 100 dan de Range

Comment

Echt iets voor u ja.

Gaat net dat ietsjes trager tot 100 dan de Range
                                Toch niet.

Maar hij heeft blijkbaar geen open dak, dus het is toch rommel.

Comment

• In de stijl van...

Ik vind het iig lekker

Comment

• Dat zijn andere velgen dan die jij eerder toonde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Dat zijn andere velgen dan die jij eerder toonde.
                                      Ik zeg toch in de stijl van?

Ik zocht gewoon naar voorbeelden in die stijl onder een Benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Klikken met geluid aan

Vraag eens aan pirre, zij hebben al een tijdje een E320 CDI met zo'n interieur waar we nog altijd geen foto's van hebben gezien
                                        Ja ik weet het, sorry mannen, het is hier enorm druk met de examens, dan een lief waar veel tijd in kruipt. Als de E gemaakt is ga ik er foto's van pakken. Onze pa is er gisteren achterwaarts mee op een brandkraan gereden in holland. De parktronic richtte zich blijkbaar op het paaltje van dat ding, geen rekeninghouden met het uitsteeksel dat er op zoiets zit, gevolg dat ding heeft zich in het kofferdeksel geboord en het deksel is gebarsten.

Comment

• Dat top gear filmpje van de W140

Comment

Working...
                                          X