Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenRRD, ik snap je
nog 10 jaar en ik wil dit ook wel, nu voel ik me hier nog te jong voor
Alleen daarom al moet je van een merk als Mercedes-Benz houden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaar BBS op een pré 70 wagen is al hélemààl fout
Stel u voor een Pagoda met die velgen
ohja, ik heb eens nagevraagd ivm die kat aan m'n garagist, volgens hem is dat een mogelijkheid dat die verstopt zit als je maar 30 meer haalt. Maar je kan die kat ook loskoppelen. Weet jij hoe? En dan bedoelt ie niet die er tussenuitslijpen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenGeen BBS. Spaakvelgen, zo van die echte. Je kent dat wel.
ohja, ik heb eens nagevraagd ivm die kat aan m'n garagist, volgens hem is dat een mogelijkheid dat die verstopt zit als je maar 30 meer haalt. Maar je kan die kat ook loskoppelen. Weet jij hoe? En dan bedoelt ie niet die er tussenuitslijpen he
Dan ga je wel een "sportieve" sound hebben aangezien je ook geen demper meer hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten408 pk en 0-100 in 6.3 sec in de tijd...
Alleen daarom al moet je van een merk als Mercedes-Benz houden .
Al geef ik toe dat ik het zelf ook wel eens zou nameten, die 0-100 cijfertjes, en genoeg zou uitbuiten aan de lichten als er een sjonnie langs me staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenGeen BBS. Spaakvelgen, zo van die echte. Je kent dat wel.
Dat is voor die van de jaren 30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, daar zit een flens voor normaal.
Dan ga je wel een "sportieve" sound hebben aangezien je ook geen demper meer hebt
Ik weet dat dat bij de 16v serieus vloeken was om die los te krijgen.
Eén man langs boven, ééntje onder de auto, en een half uur bezig voor die 4 schroeven
Comment
-
+ YouTube Video
W140 ragg0n
Maaaaaaaaan, ik wil zo'n auto .
Stomme veel te hoge prijzen voor een oude auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis heeft Matteo ooit foto's uit de oude doos gepost waar karren op stonden met die velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Gaat net dat ietsjes trager tot 100 dan de Range
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEcht iets voor u ja.
Gaat net dat ietsjes trager tot 100 dan de Range
Maar hij heeft blijkbaar geen open dak, dus het is toch rommel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat zijn andere velgen dan die jij eerder toonde.
Ik zocht gewoon naar voorbeelden in die stijl onder een Benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Klikken met geluid aan
Vraag eens aan pirre, zij hebben al een tijdje een E320 CDI met zo'n interieur waar we nog altijd geen foto's van hebben gezien
Comment
Comment