Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    en dat vind ik eigelijk niet, en das uit ervaring

    ik vind dat benz altijd moeite doet, voor mij en mijn genegenen
    Wij hebben al dingen meegemaakt met MB dealers waar je bang van wordt.

    Dat is de main-reason waarom onze auto's principieel niet op onderhoud gaan bij de dealer.

    Comment


    • ik had ook wel 1 dealer, die te veel vervangde, tot ik besloot om zoveel mogelijk bij het onderhoud aanwezig te zijn

      Comment


      • Uiteindelijk zijn wij daar toch wel een goede klant.

        Mijn schoonvader rijdt al sinds jaar en dag met Mercedes. Ze hebben steeds 2 wagen in hun bezit. Mijn schoonbroer heeft er al 3 mercedessen gekocht. In de volledige carrière van m'n schoonvader heeft hij altijd de voorkeur gegeven aan Mercedes. Zo hebben wij voor het moment een Actros en een half jaar oude Sprinter.

        Ze zien ons niet meer graag bij Mercedes en BMW.
        OO 00 OO

        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ik had ook wel 1 dealer, die te veel vervangde, tot ik besloot om zoveel mogelijk bij het onderhoud aanwezig te zijn
          En als tegenreactie hoor je nu steeds vaker "kan je 'm afzetten, en 's avonds weer ophalen, da's makkelijker", en als je zegt dat dat niet kan, krijg je een "mjah, misschien wat werk meenemen, ofzo, want eigenlijk mogen we de klanten niet meer in de werkplaats toelaten". Maar een "ik sta erbij zolang ik wil, of ik neem 'm nu weer mee" snoert hen meestal de mond.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Oh ja, het betreft hier verdeler Hermans uit Hasselt van groep JAM...

            Bende afzetters...





            da's dus de dealer waar ik het ook over heb, en die net wél de schade quasi integraal voor z'n rekening neemt

            Ik ben er nochtans zelf ook vrij content van. Ik heb een paar maanden terug nog net voor een weekendje dat we weggingen m'n 190 binnen gebracht voor het vervangen van een lager aan de cardanas. Maandag gaan vragen, het eerste wat er vrij was was de week er op donderdag, dus 10 dagen verder. Ik zei dat ik de wagen echter de donderdag voordien al wou hebben om te vertrekken. Toen liep André Hermans voorbij en mocht ik m'n kar de woensdag reeds binnen brengen ,ze zouden zorgen dat hij klaar was.

            Misschien moet ik eens meegaan met u naar die garage?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Uiteindelijk zijn wij daar toch wel een goede klant.

              Mijn schoonvader rijdt al sinds jaar en dag met Mercedes. Ze hebben steeds 2 wagen sin hun bezit. Mijn schoonbroer heeft er al 3 mercedessen gekocht. In de volledige carrière van m'n schoonvader heeft hij altijd de voorkeur gegeven aan Mercedes. Zo hebben wij voor het moment een Actros en een half jaar oude Sprinter.
              En dra misschien een CL 63 AMG. I mean... 't Is echt schandalig.

              Zeg nog 'es wie het was? Mercedes-Benz dealer Hermans uit Hasselt, deel uitmakend van de groep JAM? Ja, schandalig.

              (zo, en nu de Google bots hun werk laten doen )

              Comment


              • Ik ken persoonlijk iemand die daar werkt, nl Christophe degreef. Ik had misschien beter naar hem gevraagd...
                OO 00 OO

                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Wij hebben al dingen meegemaakt met MB dealers waar je bang van wordt.

                  Dat is de main-reason waarom onze auto's principieel niet op onderhoud gaan bij de dealer.
                  Onze G is voordien ook grotendeels bij een onafhankelijke onderhouden, en kleine reparaties zijn daar ook uitgevoerd.

                  Totdat de Vbak stuk was, dan hebben we hem maar naar Hermans laten afslepen en ze hebben dat mooi betaald
                  Last edited by ; 23/01/2008, 02:38.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ze zien ons niet meer graag bij Mercedes en BMW.
                    en geloof asjeblief niet dat het op een ander zoveel beter is

                    das nog het ergste

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      En dra misschien een CL 63 AMG. I mean... 't Is echt schandalig.

                      Zeg nog 'es wie het was? Mercedes-Benz dealer Hermans uit Hasselt, deel uitmakend van de groep JAM? Ja, schandalig.

                      (zo, en nu de Google bots hun werk laten doen )
                      je moet er nog een paar vuile woorden bijzetten

                      porno xxx hot dirty girls

                      mercedes benz dealer garage slecht klote verschrikkelijk

                      Comment




                      • Nochtans heeft Robin goeie ervaringen met die dealer. 't Zal dus een glitch in de matrix zijn, niks meer.

                        Comment


                        • wedden dat op het einde van deze week, misschien zelfs maand we dit terugvinden met google

                          Comment


                          • Iedere verdeler zal wel z'n tevreden en minder tevreden klanten hebben zekers...
                            OO 00 OO

                            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Iedere verdeler zal wel z'n tevreden en minder tevreden klanten hebben zekers...
                              als je wil ga ik er wel eens achter vragen hoor.

                              terugbetalen of bij het volgende nazicht z'n tandjes kwijt

                              Volgens mij is het daardoor dat ze geen slechte service durven te verlenen

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                En als tegenreactie hoor je nu steeds vaker "kan je 'm afzetten, en 's avonds weer ophalen, da's makkelijker", en als je zegt dat dat niet kan, krijg je een "mjah, misschien wat werk meenemen, ofzo, want eigenlijk mogen we de klanten niet meer in de werkplaats toelaten". Maar een "ik sta erbij zolang ik wil, of ik neem 'm nu weer mee" snoert hen meestal de mond.
                                Dat niet in de werkplaats toelaten is, omdat de verzekering anders lastig doet als een klant iets voor krijgt daar. Het zou niet den eerste zijn die in de remmentestbank blijft hangen met zijn poten. Bij mijn schoonouders mogen ze nog mee naar hun auto op de vingers van de mechanicien staan kijken, maar als er iets gebeurt is 't eigen risico.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Vorige week een euvel aan de hand gehad met de wagen van mijn schoonvader.

                                  Het is de wagen waarmee ik op de Mercedes-meeting ben geweest, nl. Een E300 turbodiesel Avantgarde van 1998. De wagen heeft ondertussen 230.000km op de teller.

                                  Mijn schoonvader bracht vorige week zijn wagen binnen bij de verdeler. Er moest een gloeibougie vervangen worden.
                                  Men belde ons diezelfde dag nog om te vragen of ze alle 6 bougies mochten vervangen omdat hiervoor de motor toch open moest gedaan worden.
                                  De wagen was die dag nog niet klaar, maar zou de dag nadien kunnen afgehaald worden.

                                  De dag nadien krijgen wij terug telefoon van de verdeler met het nieuws dat ze één gloeibougie niet goed hadden losgekregen. Ze hadden dan maar geprobeerd om deze uit te boren. Hierdoor hebben ze de cilinderkop geraakt en beschadigd. Er moest dus een nieuwe cilinderkop geplaatst worden.
                                  In eerst fase zag ik niet zo'n probleem tot ze mij vertelden dat die kosten voor ons gingen zijn. Enkele minuten later kwam de offerte door de fax. prijs voor deze herstelling: €4200... Hiervan was meer dan €2800 enkel voor de cilinderkop...

                                  We hebben natuurlijk geprotesteerd. Is een verdeler niet verzekerd voor zulke fouten van hun personeel. Na lang protesteren van mij en mijn schoonvader werd er de dag nadien een vergadering belegd met de zaakvoerder. De dag nadien kwamen ze met het nieuws dat ze de winstmarge van de cilinderkop (€600) in mindering wilden brengen. De rest was voor onze rekening...

                                  De wagen is ondertussen gemaakt voor €3600...

                                  Is dit een normale situatie?
                                  Niet betalen, dat ze je dan maar aanklagen.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                    Niet betalen, dat ze je dan maar aanklagen.
                                    Inderdaad, je had niet moeten betalen.

                                    De garage heeft hier een fout gemaakt en is daar zelf voor aansprakelijk, al dan niet via een uitbatingsverzekering.

                                    Comment


                                    • edit!!

                                      Comment


                                      • Aangezien de offerte al getekend is voor akkoord moet er betaald worden (als dat al niet gebeurd is) vrees ik .. Maar zou er toch mee verder gaan bij Mercedes België.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Aangezien de offerte al getekend is voor akkoord moet er betaald worden (als dat al niet gebeurd is) vrees ik .. Maar zou er toch mee verder gaan bij Mercedes België.
                                          Inderdaad maar dit is toch echt niet normaal.
                                          Waar gaat dit naartoe als je steeds voor iemand anders zijn fouten moet opdraaien?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X