Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Inderdaad maar dit is toch echt niet normaal.
    Waar gaat dit naartoe als je steeds voor iemand anders zijn fouten moet opdraaien?
    Ik zou met m'n trekhaak eens in de wagen van de zaakvoerder rijden. Je bent dan wel in fout, maar dat is niet erg. Want dan hoef je niet te betalen blijkbaar En ik reken de kosten aan m'n trekhaak door !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Wij hebben al dingen meegemaakt met MB dealers waar je bang van wordt.

Dat is de main-reason waarom onze auto's principieel niet op onderhoud gaan bij de dealer.
      Ja, maar als jullie bij CAC gaan is dat allemaal normaal hoor

Comment

• Ik zou dat dus ook niet betalen. Maar nu heb je eenmaal getekend voor akkoord....

Ik snap niet hoe ze die gloeibougies er niet uitkrijgen...
        Amateurs

Comment

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

W140 ragg0n

Maaaaaaaaan, ik wil zo'n auto .
          Stomme veel te hoge prijzen voor een oude auto.
          Wat zoek je, wat wil je geven.

Comment

• 600SEL

Weinig taksen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              600SEL

Weinig taksen
              te traag, minstens een AMG of Brabus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                Niet betalen, dat ze je dan maar aanklagen.
                Ooit gehoord van 't retentierecht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  En als tegenreactie hoor je nu steeds vaker "kan je 'm afzetten, en 's avonds weer ophalen, da's makkelijker", en als je zegt dat dat niet kan, krijg je een "mjah, misschien wat werk meenemen, ofzo, want eigenlijk mogen we de klanten niet meer in de werkplaats toelaten". Maar een "ik sta erbij zolang ik wil, of ik neem 'm nu weer mee" snoert hen meestal de mond.
                  Bij ons mogen we toch telkens erbij zonder protesteren

Achja, ik zal maar niet zeggen bij welke andere garage van de JAM groep je beter kunt gaan en welke persoon je even moet aanspreken op aanraden van mij en Dennis?

Comment

• Ik ga ook altijd kijken terwijl ze aan m'n karren sleutelen. 'k Vind da wijs, en ewa kletsen met de mecaniciens, niks leuker dan dat.

Comment

• En ondertussen het uurloon betalen voor de vertraging van de mechanicien

Comment

600SEL

Weinig taksen
                        Taxen is het minst van de problemen, ik vind het verbruik veel erger + het feit dat er moeilijk aan te werken valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          En ondertussen het uurloon betalen voor de vertraging van de mechanicien
                          Da's fix, hè, de dag van vandaag. Elke taak heeft z'n vaste prijs.

Comment

• Voor verbruik is LPG een goed alternatief he

En stuk gaan doet dat toch niet
                            Tenzij je er eentje met luchtvering hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Wat zoek je, wat wil je geven.
                              S300 TURBODIESEL of een S500 benzine.

97 of 98
                              Smaragdzwart mét schuifdak.

Prijs ligt aan de km stand.

Comment

Ja, maar als jullie bij CAC gaan is dat allemaal normaal hoor
                                EMA Eindhoven.

Comment

EMA Eindhoven.
                                  EMA

Heb ik nu nog nooit iets negatiefs over gehoord...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Da's fix, hè, de dag van vandaag. Elke taak heeft z'n vaste prijs.
                                    akkoord, maar als ik erbij blijf en de uren zijn in realiteit minder als de fix, betaal ik ook minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      akkoord, maar als ik erbij blijf en de uren zijn in realiteit minder als de fix, betaal ik ook minder
                                      das trouwens een reden waarom ik er graag bijblijf

was het xit eens niet die op zijn wagen wachte in de showroom voor een uur of 2 en daarna een factuur voor 4 werkuren opgestuurd kreeg

Comment

Voor verbruik is LPG een goed alternatief he

En stuk gaan doet dat toch niet
                                        Tenzij je er eentje met luchtvering hebt
                                        Met zo een motor leg je geen gas.
                                        Alles gaat stuk bij de 1 duurt het alleen iets langer dan bij een ander

Comment

• Elke lange-afstandscruiser leg je op gas.

Tenzij het echt iets speciaals is

Comment

Working...
                                          X