Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWij hebben al dingen meegemaakt met MB dealers waar je bang van wordt.
Dat is de main-reason waarom onze auto's principieel niet op onderhoud gaan bij de dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten+ YouTube Video
W140 ragg0n
Maaaaaaaaan, ik wil zo'n auto .
Stomme veel te hoge prijzen voor een oude auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten600SEL
Weinig taksen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenNiet betalen, dat ze je dan maar aanklagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn als tegenreactie hoor je nu steeds vaker "kan je 'm afzetten, en 's avonds weer ophalen, da's makkelijker", en als je zegt dat dat niet kan, krijg je een "mjah, misschien wat werk meenemen, ofzo, want eigenlijk mogen we de klanten niet meer in de werkplaats toelaten". Maar een "ik sta erbij zolang ik wil, of ik neem 'm nu weer mee" snoert hen meestal de mond.
Achja, ik zal maar niet zeggen bij welke andere garage van de JAM groep je beter kunt gaan en welke persoon je even moet aanspreken op aanraden van mij en Dennis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten600SEL
Weinig taksen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn ondertussen het uurloon betalen voor de vertraging van de mechanicien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenWat zoek je, wat wil je geven.
97 of 98
Smaragdzwart mét schuifdak.
Prijs ligt aan de km stand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, maar als jullie bij CAC gaan is dat allemaal normaal hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEMA Eindhoven.
Heb ik nu nog nooit iets negatiefs over gehoord...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's fix, hè, de dag van vandaag. Elke taak heeft z'n vaste prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenakkoord, maar als ik erbij blijf en de uren zijn in realiteit minder als de fix, betaal ik ook minder
was het xit eens niet die op zijn wagen wachte in de showroom voor een uur of 2 en daarna een factuur voor 4 werkuren opgestuurd kreeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVoor verbruik is LPG een goed alternatief he
En stuk gaan doet dat toch niet
Tenzij je er eentje met luchtvering hebt
Alles gaat stuk bij de 1 duurt het alleen iets langer dan bij een ander
Comment
Comment