Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    S300 TURBODIESEL of een S500 benzine.

97 of 98
    Smaragdzwart mét schuifdak.

Prijs ligt aan de km stand.
    De 2 beste motervarianten dus

Een 500 zie ik ook wel zitten, mag van mij zelfs PFL zijn en een donkere exterieurkleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      EMA

Heb ik nu nog nooit iets negatiefs over gehoord...
      Zolang er geen problemen zijn niet nee, maar als zij een fout maken en je zegt er iets van ben je een lastige klant.

*Wij hadden een Mercedes T1 bus besteld en op de bon laten vermelden dat er geen oranje pinkers in de zijkant zouden worden geboord (van die heel grote). We gaan de auto afhalen en die dingen zijn in de zijkant geboord, papa was een lastige klant omdat hij dat niet wilde hebben.

*Eerste Vito werd besteld in een designo kleur omdat op het gewone pallet geen kleuren naar onze goesting stonden. 5000 gulden extra ofzo voor een kleur. Bumper werd in elkaar gereden en de auto werd gespoten door EMA. Bumper had andere kleur --> papa was een vervelende klant dat hij daar moeilijk over deed.

*Vito was kapot voor de zoveelste keer. Het was een automaat en hij werd afgesleept. Papa zegt tegen hen: als je die automaat in de N gaat slepen tot Eindhoven gaat de automaat heb begeven, want die mag je niet slepen tegen die snelheden.
      Papa wist er zogezegd niks van en een week later was de automatische bak naar de kloten. Ze wilden dat niet vergoeden onder garantie.
      Wederom was hij een vervelende klant.

Met de S-klasse hebben we ook wat dingen meegemaakt geloof ik, bij de aflevering, maar dat kan ik mij niet meer herinneren.
      De bestelde cruise-control zat niet op de geleverde auto ofzoiets..

Comment

*Vito was kapot voor de zoveelste keer. Het was een automaat en hij werd afgesleept. Papa zegt tegen hen: als je die automaat in de N gaat slepen tot Eindhoven gaat de automaat heb begeven, want die mag je niet slepen tegen die snelheden.
        Papa wist er zogezegd niks van en een week later was de automatische bak naar de kloten. Ze wilden dat niet vergoeden onder garantie.
        Wederom was hij een vervelende klant...
        das wel echt kut !

Comment

• BMWMB, was die 300td eigenlijk ook al aan vervanging toe?
          En zou je schoonvader in dat geval bij Benz gebleven zijn, als dat voorval met de garage niet was gebeurd?

Ik blijf het een vreemd voorval vinden. De hoofdreden dat ze bij de G wél betaald hebben terwijl het niet hun fout was, is dat ze weten dat hij aan het kijken is voor dit jaar een nieuwe wagen aan te schaffen...misschien kan je dat nog uitspelen?

Comment

Zolang er geen problemen zijn niet nee, maar als zij een fout maken en je zegt er iets van ben je een lastige klant.

*Wij hadden een Mercedes T1 bus besteld en op de bon laten vermelden dat er geen oranje pinkers in de zijkant zouden worden geboord (van die heel grote). We gaan de auto afhalen en die dingen zijn in de zijkant geboord, papa was een lastige klant omdat hij dat niet wilde hebben.

*Eerste Vito werd besteld in een designo kleur omdat op het gewone pallet geen kleuren naar onze goesting stonden. 5000 gulden extra ofzo voor een kleur. Bumper werd in elkaar gereden en de auto werd gespoten door EMA. Bumper had andere kleur --> papa was een vervelende klant dat hij daar moeilijk over deed.

Wederom was hij een vervelende klant.

Met de S-klasse hebben we ook wat dingen meegemaakt geloof ik, bij de aflevering, maar dat kan ik mij niet meer herinneren.
            De bestelde cruise-control zat niet op de geleverde auto ofzoiets..

Hoe hebben ze die dan afgesleept? aan een sleeplint?

Een beetje depanneur tilt toch de voorwielen op...

Comment

Elke lange-afstandscruiser leg je op gas.

Tenzij het echt iets speciaals is
              Een 600 V12 vind ik persoonlijk iets speciaals

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Geen idee... was er niet bij.

Comment

• Fuck man, ik zou al lang een klacht wegens geweldpleging krijgen Ik ben ne rustige jongen, maar als ze mijne wagen verkloten gaan ze wa meemaken !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Is Vito niet RWD?

Comment

Is Vito niet RWD?
                      Toen nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        zalig setje wielen, 225/50-16 rubber

bagger fulda banden

http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen...n_17_5x16.html

IK wil die banden!!!!!!!!!!!!!!!!!

zaligheid... wat een profiel

Comment

Ik zal helpen Avantus:

Nice

vooral die onderste.

Comment

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

W140 ragg0n

Maaaaaaaaan, ik wil zo'n auto .
                            Stomme veel te hoge prijzen voor een oude auto.

Wat een VET filmpje.

raggen

hé gast... koop eens een W140.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              In de stijl van...

Ik vind het iig lekker

die onder een 2.5 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

die onder een 2.5 Turbo
                                nee, want het is lelijk, dan nog liever wieldeksels.

met groet, carlo handelaar.

Comment

Since when did he become the expert?

Since the day I was born.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Tis ommes ook een tjoener

Expert én tjoener... je moet het maar kunnen.

Comment

• showing adaptive headlights on mercedes c class

het geluid van een c320cdi

Comment

Ik zou dat dus ook niet betalen. Maar nu heb je eenmaal getekend voor akkoord....

Ik snap niet hoe ze die gloeibougies er niet uitkrijgen...
                                      Amateurs

Bij die motoren komt het af en toe voor dat de tapdraad in de cilinderkop, waarin de bougie is geschroeft, roest of aanslag krijgt. Daardoor draai je gemakkelijker de draad kapot bij het lossen.

Onze 320CDI had er ook last van, bij één van de bougies. Gelukkig niet erg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Bij die motoren komt het af en toe voor dat de tapdraad in de cilinderkop, waarin de bougie is geschroeft, roest of aanslag krijgt. Daardoor draai je gemakkelijker de draad kapot bij het lossen.

Onze 320CDI had er ook last van, bij één van de bougies. Gelukkig niet erg.
                                        en wat vind jij matteus

...zij draaien de draad over dus lossen het maar op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          en wat vind jij matteus

...zij draaien de draad over dus lossen het maar op

uiteraard.

Garage is in fout. Zo simpel is het.

Zo'n draad kan je gewoon terug tappen. Zéker een garage 'van zo'n niveau'.

Dat zij die cilinderkop beschadigen als ze iets herstellen (dat ook al door hén kapotging), is dan ook volledig op hun rekening. De klant heeft daar niks mee te maken.

Dat je je auto binnendoet voor een setje nieuwe gloeibougies, en erna een rekening voorgeschoteld krijgt van 4200 euro, vind ik niet normaal.

Comment

Working...
                                          X