Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenleuk!
niet goedkoop, maar ik denk de eerlijke prijs voor een 2.5-16. Ik begin me stilaan in m'n hoofd te steken dat al die 2.5-16's voor minder dan 3000euro je veel duurder gaan uitkomen...
Ik ben net nog een autootje gaan bekijken, en de verkoper wist ergens een 2.3-16 staan die volgens hem in zéér goede staat was, voor niet zot veel geld. Als er iemand interesse heeft dan hoor ik er wel eens verder achter
Heb ik binnenkort werk?
Ik heb de hoop al opgegeven dat ik voor minder dan 10k eentje naar mijn zin ga vinden eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtennaar welke?
VP 5000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn?
Heb ik binnenkort werk?
Ik heb de hoop al opgegeven dat ik voor minder dan 10k eentje naar mijn zin ga vinden eigenlijk.
Die zou rond de 3000 hangen zei 'm. Ik ga deze namiddag terug naar die kar en het adres eens vragen waar die 190 staat
Comment
-
Comment
-
oldtimer, LPG.
Hier penta's onder, en hem dan zetten in de stijl gelijk die op Essen. Rolkooitje er in, verstralers vooraan ed... en gaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenoldtimer, LPG.
Hier penta's onder, en hem dan zetten in de stijl gelijk die op Essen. Rolkooitje er in, verstralers vooraan ed... en gaan!
http://www.2dehands.be/mercedes-350-...rijs&start=300
Is dat een AMG bodykit?
kvind die maar matig eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenmet brabusvelgen.
Dus 4000.
en er zit een verlagingskit onder, maar het OEM-spul komt er ook bij, net zoals de OEM velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten@carlo: restauratieprojectje?
pak dat je die voor 1200 hebt. Verpats die mini en begin daar eens aan kerel
Als je wil kan je er nog een 2.5-16 inleggen.... en aan een knap karo interieur kan ik u ook wel helpen
Indien interesse, laat het dan weten, ik ga vlak na de middag toch nog een auto bekijken in de buurt van Kortrijk, dan ga ik er eens langs.
- geen 2.5-16
- verkeerde kleur
- ragkrel
Mocht dat ding voor 500€ te koop komen zou ik er eens over denken.
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenstel uw zinnen dan eens bij.
Die zou rond de 3000 hangen zei 'm. Ik ga deze namiddag terug naar die kar en het adres eens vragen waar die 190 staat
Als ik wil minderen in mijn eisen koop ik mij wel een BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIs dat een AMG bodykit?
kvind die maar matig eigenlijk...
de combi oldtimer/V8/gas/lpg staat me gewoon aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenbodykit zou ik er uiteraard onderuit zwieren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenbodykit zou ik er uiteraard onderuit zwieren!
Die is trouwens ook overpriced die kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja maar wel replica's
en er zit een verlagingskit onder, maar het OEM-spul komt er ook bij, net zoals de OEM velgen.
Ik bedoelde dat 'ie 4000 moest kosten zonder de brabusvelgen, en met de oem velgen.
althans, zo heb ik het begrepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten25.000km dacht ik en een klein onderhoud...euhm, dacht dat dat rond de €90 ligt.
Kan meer zijn... (€130 of €150)
Groot onderhoud nog niet gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDaar zijn we ook nog niet toe geraakt
Comment
Comment