Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Hé, die 150 euro is even veel als bij de Citroën een groot onderhoud
    Ik meen mij wel te herinneren dat een onderhoud C (= groot onderhoud denk ik) bij de E volgens de garage rond de €400 ging komen. Exclusief kosten voor het SBC

Comment

• Denk dat de onze om de smeerbeurt(dus klein onderhoud) een groot onderhoud krijgt. Daar ben ik wel niet heel zeker van, zal het eens vragen straks.

Comment

• Grote beurt is toch pas aan 60/70 ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Ik meen mij wel te herinneren dat een onderhoud C (= groot onderhoud denk ik) volgens de garage rond de €400 ging komen. Exclusief kosten voor het SBC
          Ja, wij laten die pollenfilterkes en al die onnuttige dingen wel niet vervangen Groot onderhoud bij ons = nieuwe olie, nieuwe mazoutfilter, nieuwe luchtfilter, nazicht remmen, banden. Daar stopt het. Ook wel even vermelden dat het geen Citroën-garage is waar wij gaan. Dat doet ook veel aan de prijs.

Comment

Ja, wij laten die pollenfilterkes en al die onnuttige dingen wel niet vervangen Groot onderhoud bij ons = nieuwe olie, nieuwe mazoutfilter, nieuwe luchtfilter, nazicht remmen, banden. Daar stopt het. Ook wel even vermelden dat het geen Citroën-garage is waar wij gaan. Dat doet ook veel aan de prijs.
            Das een klein onderhoud

Comment

Grote beurt is toch pas aan 60/70 ofzo?
              Nu jij het zei dat jullie Citroen 50k km heeft, weet ik het niet meer. Zal het straks eens aan papa vragen als hij thuiskomt. Ik kan mis zijn, en heel waarschijnlijk ben ik dat ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Das een klein onderhoud
                Zeker? Wat wordt er dan nog meer vervangen bij een groot onderhoud? Ik weet dat er om de 15 000 enkel nieuwe olie op komt. Dat versta ik dus onder een klein onderhoud.

Comment

• Dat is idd een klein onderhoud wat jij noemt

Comment

Zeker? Wat wordt er dan nog meer vervangen bij een groot onderhoud? Ik weet dat er om de 15 000 enkel nieuwe olie op komt. Dat versta ik dus onder een klein onderhoud.
                    Groot onderhoud is distributieriemen en remolie en van die prut denk ik.

Comment

• Ah, ik dacht dat niet bij elk groot onderhoud de distributieriem vervangen moest worden. In ieder geval, ik zal het straks eens allemaal vragen, want ik denk dat ik vanalles door elkaar aan het gooien ben

Comment

• S600

Comment

• G55 AMG

Comment

• Comment

• 420 SEL

Comment

• mooi zo met oranje knippers

Comment

25.000km dacht ik en een klein onderhoud...euhm, dacht dat dat rond de €90 ligt.
                                  Kan meer zijn... (€130 of €150)

Groot onderhoud nog niet gehad
                                  Hoeveel kms staan er wel nog maar op die van jullie?

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Ik meen mij wel te herinneren dat een onderhoud C (= groot onderhoud denk ik) bij de E volgens de garage rond de €400 ging komen. Exclusief kosten voor het SBC
                                  Wat is het 'SBC'?

Comment

• Een fietscomputer geïnstalleerd, naar verluid omdat het veel preciezer de snelheid aangeeft.Zou dit kunnen?Is het gemakkelijk te installeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Hoeveel kms staan er wel nog maar op die van jullie?

Wat is het 'SBC'?
                                      40.000, op een paar 100 na.

SBC = Sensotronic Brake Control = een soort van brake-by-wire

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Een fietscomputer geïnstalleerd, naar verluid omdat het veel preciezer de snelheid aangeeft.Zou dit kunnen?Is het gemakkelijk te installeren?

Pak dan een GPS ofzo eh

(al heb ik gisteren gemerkt dat daar ook verschil op zit )

Comment

• een fietscomputer gaat de sleet van de banden ook niet meetellen

Comment

Working...
                                          X