Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk meen mij wel te herinneren dat een onderhoud C (= groot onderhoud denk ik) volgens de garage rond de €400 ging komen. Exclusief kosten voor het SBC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenJa, wij laten die pollenfilterkes en al die onnuttige dingen wel niet vervangen Groot onderhoud bij ons = nieuwe olie, nieuwe mazoutfilter, nieuwe luchtfilter, nazicht remmen, banden. Daar stopt het. Ook wel even vermelden dat het geen Citroën-garage is waar wij gaan. Dat doet ook veel aan de prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGrote beurt is toch pas aan 60/70 ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas een klein onderhoud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenZeker? Wat wordt er dan nog meer vervangen bij een groot onderhoud? Ik weet dat er om de 15 000 enkel nieuwe olie op komt. Dat versta ik dus onder een klein onderhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten25.000km dacht ik en een klein onderhoud...euhm, dacht dat dat rond de €90 ligt.
Kan meer zijn... (€130 of €150)
Groot onderhoud nog niet gehad
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk meen mij wel te herinneren dat een onderhoud C (= groot onderhoud denk ik) bij de E volgens de garage rond de €400 ging komen. Exclusief kosten voor het SBC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoeveel kms staan er wel nog maar op die van jullie?
Wat is het 'SBC'?
SBC = Sensotronic Brake Control = een soort van brake-by-wire
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen fietscomputer geïnstalleerd, naar verluid omdat het veel preciezer de snelheid aangeeft.Zou dit kunnen?Is het gemakkelijk te installeren?
Pak dan een GPS ofzo eh
(al heb ik gisteren gemerkt dat daar ook verschil op zit )
Comment
Comment