Maybach
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtenwaw mooiste bar 8 ooit !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSpecs?
590Nm
8,1 tot 100
top van 222
ML 420 CDI brabus is meer iets voor u.
350pk
800Nm
6,0 tot 100
Top van 245
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtenwaw mooiste bar 8 ooit !!!Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen van de eerste met de flapoor-spiegel
toen was er ook zever ook spiegels, maar besefte men dat meer zicht veiliger was
nu tint men glas
Comment
-
Gisteravond is er een klant langs geweest met een nieuwe S420 CDI, toch wel een ferme kar met die diesel V8. Binnenin zo goed als full-option, comfortzetels die supergoed zaten en ga zo maar door.
Het is me nog maar eens opgevallen dat de S-klasse vooraan een 'hol' gevoel geeft, ik kan het niet anders uitdrukken. Je zwemt precies in een holle koepel van ruimte vooraan, en dat geeft toch niet echt een aangenaam gevoel. Bij een 7-reeks of een A8 heb je meer dat 'gesloten' gevoel, alleen al daarom zou ik nooit voor een S-klasse gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenFoto's daarvan?
1962 Mercedes Benz 300 SE met 15.000 km
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStomme velgen wel
Die moeten daar niet onder.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenNoemden ze dat model niet 280SE?
Ze staan er nochtans goed onder! Waren dit niet de eerste aluminium sportvelgen van Mercedes?
Het feit dat het een 300SE is kan je herkennen aan de chroombies over de flank.
Normaalgezien ook aan de karkateristieke wieldeksels, maar dat gaat hier dus niet.
Die velgen zijn inderdaad de Mercedes Alu-velgen (pas geleerd dat dat fuchsers zijn) maar onder zo een W111 staan de standaard wieldeksels veel beter. Enkel als ik een W116 of W/R107 zou hebben zou ik fuchs leggen. En eventueel onder een /8 ook.
maar zéker niet die BBS-style onder een /8
Comment
-
Comment