Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
s600 guard
best wel discreet vind ik zo op zijn standaardwielen in het zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtens600 guard
best wel discreet vind ik zo op zijn standaardwielen in het zilver
http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=9i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas voor de vlaggetjesi 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
€ 2000 voor een paari 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIemand gisteren de hondenfluisteraar gezien en in het bijzonder de wagen van Guido Belcanto (oude mercedes break)
Maar Belcanto is van Turnhout dacht ik.
Welk type, mss heb ik hem onbewust al gezien.
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenWie weet meer over de 190 van G55AMG
Comment
-
De preciese reden weet ik ook niet.
Mij kwam het ook als verrassing. Hij heeft mij ooit wel eens gevraagd of ik hem niet moest hebben, maar dacht dat dat eerder een grapje was (Nuja, ik zou hem ook niet moeten hebben zo zonder lederen interieur )
Nuja, in principe is alles te koop he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDas wel een feit ja, maar inwisselen voor die BMW zou ik precies niet gedaan hebben.
En je kan dat interieur laten overtrekken he
En dat van die BMW is een understatement
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe preciese reden weet ik ook niet.
Mij kwam het ook als verrassing. Hij heeft mij ooit wel eens gevraagd of ik hem niet moest hebben, maar dacht dat dat eerder een grapje was (Nuja, ik zou hem ook niet moeten hebben zo zonder lederen interieur )
Nuja, in principe is alles te koop he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenNja zo'n auto blijft kosten met zich meebrengen he en als student zijnde... Nuja hij heeft er een goede prijs van gekregen ik zou er zoveel ni aan geven...
Achja, ander en beter he
(en dan heb ik het niet over die BMW, uiteraard )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat ie er een goede prijs voor gekregen had snap ik, anders mocht ie het niet weggedaan hebben
Achja, ander en beter he
(en dan heb ik het niet over die BMW, uiteraard )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenZo een wagen verkopen voor een BMW. Dan moet hem toch het dubbel hebben gekregen van wat hem betaald heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFak die S600 Guard is vet.
ff driften met een S600 .
Me wants...
Comment
Comment