Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen e 220 diesel 16v van 96, dus de turboloze heeft 95 pk
een 109cdi heeft er ook zoveel, mét turbo en cdi
ik vind dat raar gewoon
Dat is softwarematig hé bobo.
Ze gebruiken allemaal dezelfde motor (220CDI), maar dan in verschillende vermogens (95 tot 150pk). Omdat de grootte/zwaarte van de motor toch niks uitmaakt voor taxen enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenen dus per definitie levendig en krachtig.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIn theorie.
is ook zo.
oké, te licht voor in een W210... dat weet iedereen.
Maar een C220D is best 'levendig' hoor. vond ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwaarom dan niet die motor leveren en met turbo, dat kost meer en is zogezegd minder betrouwbaar
ik begrijp niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaar een C220D is best 'levendig' hoor. vond ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOnze definities van levendig verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen atmodiesel staat bekend om zijn betrouwbaarheid
waarom levert benz geen 109 cdi zonder turbo ?
het is voor hen 'in aantal stukken' duurder en de kklant rijdt vaak liever atmo
Een turbodiesel met 95pk gaat meer koppel hebben dan een atmo diesel met 95pk.
Een 109cdi is een bedrijfswagen. Koppel is belangrijk.
en een 2,1 liter direct ingespoten dieselmotor met turbo met 95pk, waarvan de PKW-versie er 150 heeft (én ook betrouwbaar is), mag in principe niet echt heel veel problemen geven eh.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOnze definities van levendig verschillen
Dat is omdat jij loos vergelijkt.
Een E200CDI vergelijken met een C220D qua levendigheid en vinnigheid... nja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is omdat jij loos vergelijkt.
Een E200CDI vergelijken met een C220D qua levendigheid en vinnigheid... nja.
Ik weet ook wel dat dat compleet nutteloos is.
Ik vergelijk met dat ander atmosferisch handgeschakeld krel
1.9D met 71 ponies die echt pakken vinniger aanvoelen dan die lome 220D.
Alleen heeft die 220D een romiger karakter, die doet niet moeilijk om onder zijn toeren te rijden en herneemt ook iets beter. Maar levendig? Langs geen kanten, imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJos, dat doe ik niet
Ik weet ook wel dat dat compleet nutteloos is.
Ik vergelijk met dat ander atmosferisch handgeschakeld krel
1.9D met 71 ponies die echt pakken vinniger aanvoelen dan die lome 220D.
Alleen heeft die 220D een romiger karakter, die doet niet moeilijk om onder zijn toeren te rijden en herneemt ook iets beter. Maar levendig? Langs geen kanten, imo
Ja oké, andere interpretatie dus.
ik gebruikte bewust het woord levendig ipv vinnigheid, omdat ik daar een onderscheid in maak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
Die twee graag.
Comment
Comment