Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
velgjes
500 velgjes
1 van de mooste velgen voor 500E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten500 velgjes
1 van de mooste velgen voor 500E
laatste: en jij die tegen mij zit te zeggen dat bepaalde nieuwere wielen (weet niet meer welke) niet passen op een W202, omdat de tijdsgeest totaal verschillend is.
Deze wielen vind ik vet op een W210 ofzo... maar toch niet onder een W124..
Comment
-
CLS velgjes
nog CLS
R230 Launch Edition velgjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenOh ja. Als er iemand op het net nog een 1994 - 1995 E300 (T) (mag in kombi zijn, maar moet handgeschakeld zijn) tegenkomt, let me know.
'94-'95 E300T bestaat niet hé. 300-12 klepper motor is geleverd geweest tot 1993, en enkel in pré-facelift model.
Wat jij zegt is E320 (T).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtendie eerste: voor op een E500 cava, maar niet op een 500E.
laatste: en jij die tegen mij zit te zeggen dat bepaalde nieuwere wielen (weet niet meer welke) niet passen op een W202, omdat de tijdsgeest totaal verschillend is.
Deze wielen vind ik vet op een W210 ofzo... maar toch niet onder een W124..
De Evo velgen passen weergaloos goed. De brede AMG velgen passen ook goed, zoniet schitterend, maar zoals je zegt, bij voorkeur op een E500.
Deze zwarte 500 is één en dezelfde. Hij heeft het facelift kofferdeksel, maar op andere foto's heeft ie de oranje pinkers en op nog andere de witte. Hij wisselt gewoon graag
En die laatste velgen passen totaal niet op een W124. Ik heb ze gewoon op foto.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten'94-'95 E300T bestaat niet hé. 300-12 klepper motor is geleverd geweest tot 1993, en enkel in pré-facelift model.
Wat jij zegt is E320 (T).
Comment
Comment