Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMja, ik kan je wel begrijpen. Die automaat/motor combinatie daar moet je echt voor zijn. Motor heeft ook nogal weinig koppel, dus dat helpt ook al niet.
Handbak kan je planken tot je wil opschakelen natuurlijk.
Hoewel ik me héél soms wel eens afvraag hoe 'chill' een automaat in mijn kar wel moet rijden, zou ik er toch ook absoluut geen willen hebben.
Maar hetgene me dan stoort is het feit dat je bij zo'n motor niet zelf kunt schakelen, zoals je zegt, omwille van het tekort aan koppel. Bij zo'n motor moet je met de hand schakelen. En omdat ik veel autostrade doe, is een 4-bak wat te weinig, nochtans blijkt ie zeer zuinig te zijn:
Vogezen --> Parijs --> Thuis ( 850 km ) toch vlotjes op 1 tank kunnen doen, en er zat nog 10 liter in de tank. Dus pakweg 850 km op 60 liter, niet te gek veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOeh, limited
Edit: nevermind: ML 63 en SL 55
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBlijft één van de VETSTE interieurs ooit. Fak hoe breed. Ooit wil ik zo'n kar. met 6.0 AMG blok in, welteverstaan.
FAK FAK FAK
Dat is het gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenniet veel geziene foto van de E73T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenML63 is impressive. Limited nog impressivier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenFAK FAK FAK
Dat is het gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGeloof me, het rijdt schitterend, zeker als de automaat lekker warm is (na een goede 25 - 30 km) want dan schakelt ie lekker vlot, zonder schokken, zonder toeren te nemen. Niks op aan te merken.
Maar hetgene me dan stoort is het feit dat je bij zo'n motor niet zelf kunt schakelen, zoals je zegt, omwille van het tekort aan koppel. Bij zo'n motor moet je met de hand schakelen. En omdat ik veel autostrade doe, is een 4-bak wat te weinig, nochtans blijkt ie zeer zuinig te zijn:
Vogezen --> Parijs --> Thuis ( 850 km ) toch vlotjes op 1 tank kunnen doen, en er zat nog 10 liter in de tank. Dus pakweg 850 km op 60 liter, niet te gek veel.
True true, ik begrijp perféct wat je bedoelt.
En damn, dat is lekker zuinig. Wat is je tempo dan zo ongeveer?
En tank jij maar iets van een 60 liter tot 'ie vol is, dan?
Als mijn kar op reserve staat, kan ik met gemak 70-72 liter tanken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMijn favoriete boot nog is posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenFAK FAK FAK
Dat is het gewoon
Man ongelooflijk hé.
ik word daar zot van, als ik daar te lang naar kijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenroest-ragbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWeet er iemand hoeveel liter plaats dat ding heeft, moet toch enorm zijn.
Minder dan het nieuwe model iig
Comment
Comment