Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJij zegt zelf dat de A én B het niet waard zijn om een Mercedes ster te dragen.
Dat is nog een straffere uitspraak...
Dat is geen straffe uitspraak.
A en B-klasse zijn baggerkarren. zo simpel is dat.
een A3 staat imo zowel qua rijden als qua afwerking MIJLEN boven de A of B-klasse.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
WTF, waarom heeft die kloefkapper er terug die witte ondingen opgestoken?? en die achterlichten...
wat een homo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWTF, waarom heeft die kloefkapper er terug die witte ondingen opgestoken?? en die achterlichten...
wat een homo.
Kan é :win:
Comment
-
Comment
-
Voor hoeveel heeft hij die eigenlijk gekocht?
En wtf zitten daar nu voor achterlichten op? Is dat imitatiespul?
En euh... waarom liggen de EVO velgen er niet op onder de foto? Loser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenmisschien heeft die gast smaak en jij niet ?
Kan é :win:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Voor hoeveel heeft hij die eigenlijk gekocht?
En wtf zitten daar nu voor achterlichten op? Is dat imitatiespul?
En euh... waarom liggen de EVO velgen er niet op onder de foto? Loser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
apart...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEerlijk gezegd die donkere achterlichten zijn mooier,maar dat gaat Matteus en family tegenspreken
Kan goed zijn dat JIJ dat mooier vindt ja.
Maar het is niet origineel, en op een 500E is dat godslastering. Iedereen doet wat 'ie wilt hé, daar niet van; maar ik zeg alleen dat ik het belachelijk vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKan goed zijn dat JIJ dat mooier vindt ja.
Maar het is niet origineel, en op een 500E is dat godslastering. Iedereen doet wat 'ie wilt hé, daar niet van; maar ik zeg alleen dat ik het belachelijk vind.
Maar het is idd goesting
Comment
-
Amai hoe vreemd RN dat hij je wagen al verkoopt !
Nu krijg je zeker spijt dat je hem verkocht hebt, ik dacht dat hij ook een liefhebber was die hem als collectors item wou hebben. Nuja, je weet nooit wat er in zijn privé leven is gebeurt natuurlijk.
RN, zoek je gewoon een andere, een lichtgrijze mét oranje pinkers én stof/leder combinatie..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichteneen A3 staat imo zowel qua rijden als qua afwerking MIJLEN boven de A of B-klasse.
+ een a is groter dan mijn c
dat zijn ook gewoon geen concurrenten, tenzij kwa prijs
Comment
Comment