En een lange A heeft achteraan quasi evenveel of zelfs nog meer beenruimte dan een S!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk heb vandaag wat staan spritzen op een R129.
En dat is best spectaculair voor RRD, want ik vind dat eigenlijk een kampbak.
SL is zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenEn een lange A heeft achteraan quasi evenveel of zelfs nog meer beenruimte dan een S!
Zal ik tegen die kerel met zijn S 65 zeggen, dat ie dat koopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Zal ik tegen die kerel met zijn S 65 zeggen, dat ie dat koopt
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is geen straffe uitspraak.
A en B-klasse zijn baggerkarren. zo simpel is dat.
een A3 staat imo zowel qua rijden als qua afwerking MIJLEN boven de A of B-klasse.
Qua afwerking is een A3 beter, qua rijden niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
No it doesn't.
Qua afwerking is een A3 beter, qua rijden niet.
Ik vond het verschil tussen een A3 Sportback en een B-klasse extréém.
Die B-klasse stuurt voor geen meter. Niets feedback, veel te licht stuur, onderstuurneiging dat het gene naam heeft, slechte balans, etc. Om nog maar te zwijgen over hoe 'ie z'n 'power' op de baan kwijt kon...
De A3 vond ik in alle opzichten er met kop en schouders bovenuitsteken. Heb het al gezegd, dat was de allereerste FWD waarin ik écht rijplezier beleefde.
Comment
-
Had die B-klasse een sportonderstel?
Met die A-klasse had ik geenszins dat gevoel, het ESP kwam énkel tussen wanneer je in een scherpe bocht volgas uitaccelereerde. Het stuur gaf net enorm veel feedback, wat ik totaal niet gewoon ben van een Benz en dankzij de variabele stuurbekrachtiging was het stuurgevoel nagenoeg perfect.
Van onderstuur geen beetje last, tenzij wanneer je te hard de bocht inging, uiteraard. De A3 begon veel eerder over zijn voorste banden te schuiven dan de A, en het stuurgevoel was naar mijn mening ook iets minder precies, maar het voelde wel erg gelijkaardig aan. Ook de helneigingen bij de A3 waren een heel pak sterker in vergelijking met de A die zo recht bleef als een paal boven water, ofzo.
Ook het motor en aandrijfgeheel van de A overtuigde mij meer dan dat van de A3, schakelde net dat beetje preciezer en de motor had een mooiere klank dan de TDI.
Maar die A3 had dus wel geen sportophanging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHad die B-klasse een sportonderstel?
nope. de A3 ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWelja, een Benz zonder sportophanging is nu eenmaal een baggere onderstuurbak
Een FWD-benz dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWelja, een Benz zonder sportophanging is nu eenmaal een baggere onderstuurbak
Of wil je ons nog niets anders vertellen, Vosje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOf wil je ons nog niets anders vertellen, Vosje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenStandaard Benz = bagger
je hebt slechts een béétje gelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTe trots om toe te geven zeker
hahaha gast, onderstuur ken ik niet.
(écht hoor)
Comment
Comment