Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• karrenspotting @ nurburgring

Comment

• beetje droge kar

Nee, echt vet!

Gepersonaliseerde nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        138.000km, full options, van '86, "très bon etat", 3000€ vraagprijs

staat op 270km ofzo van hier.

ziet mij er niet de meest aantrekkelijke uit...
        kleur klopt niet, witte pinkers, ziet er vooraan ook een beetje krom uit (geaccidenteerd?), en voor een full option mis ik al koplampwissers bijvoorbeeld...

Km'stand is dan wel weer verleiderlijk, als ze klopt tenminste...

Comment

• Doel is voor Jerred een exemplaar vinden in 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Doel is voor Jerred een exemplaar vinden in 2008
            ik heb een telefoonnummer gegeven van iemand die een' perfect' exemplaar heeft staan, en eventueel verkoopt.
            Hij moet enkel eens bellen....

Comment

• Ik denk dat van de 100% die er te koop staan, er 75% beschreven staan als perfect

Comment

Ik denk dat van de 100% die er te koop staan, er 75% beschreven staan als perfect
                die wagen heb ik zelf al gezien, meer dan eens

Op een paar puntjes na kan je bij die de term 'showroomstaat' gebruiken.

Comment

• En prijs ok?

Comment

En prijs ok?
                    prijs is eerlijk gezien de staat, en na wat ik al van 16-kleppers gezien/gehoord/gelezen heb, en de zwakke plekken en de prijzen van de onderdelen ken, durf ik gerust te zeggen dat die 'ok' is. Niet goedkoop, maar een goedkope kopen gaat je zeker niet beterkoop uitkomen.

Eigenlijk is de wagen volledig gerestaureerd geweest, een beetje zoals jouw RS2: technisch was hij nog goed, optisch volledig herspoten, nieuwe koplampen, velgen, kofferbekleding, alles wat versleten was is vernieuwd

Voor mij was hij te duur, maar ik neem aan dat Jerred z'n budget iets hoger ligt (misschien z'n vooropgesteld budget niet, maar dat hij wel de mogelijkheid heeft z'n budget rond deze wagen te laten passen ), en moest ik het geld hebben en er eentje zoeken zou ik die zeker overwegen.

Ohja, 't is wel een 2.3-16. Maar de eigenaar heeft met de mijne gereden en beweerd dat zijn 2.3 sneller is dan mijn 2.5.

Comment

• Ik heb van Jerred begrepen dat zelfs zijn vader liever iets meer uitgeeft voor een degelijk exemplaar.

Maar ik ken natuurlijk zijn buget of mogelijkheden niet, en ik probeer mensen zo min mogelijk aan te zetten tot het overmatig uitgeven van geld.

Comment

Ik heb van Jerred begrepen dat zelfs zijn vader liever iets meer uitgeeft voor een degelijk exemplaar.

Maar ik ken natuurlijk zijn buget of mogelijkheden niet, en ik probeer mensen zo min mogelijk aan te zetten tot het overmatig uitgeven van geld.
                        Idem hier.

En ik ken z'n vraagprijs ook niet ('t is te zeggen, hij heeft de wagen gewoon in z'n kelder staan, maar ze staat nergens te koop, en hij heeft wel al eens laten vallen wat hij er voor zou willen maar dat dateert al van een tijdje terug), dus heb ik ook nog geen prijs doorgegeven aan Jerre.
                        Dit is er toch eentje uit het hogere prijssegment, en als je dan - zonder de wagens gezien te hebben - naar de prijzen kijkt schrikt dat al rap af, en het zou zonde zijn om dit exemplaar alleen daarop af te schrijven.
                        Als ik van hem was zou ik gewoon gaan kijken, een mening vormen over die wagen en dan achter de prijs vragen....

En 't is ook geen onoverkomelijke prijs... ik denk dat je hem hebt voor wat ik ongeveer in totaal aan mijn 2.5-16 heb gegeven

Comment

• knappe vroege 300 turbodiesel avantgarde

zowa bmwmb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            Voor hoeveel had je hem eigenlijk verkocht (eventueel PM)?
                            Die dingen die nog vernieuwd zijn dat had jij toch nog gedaan of niet?

Comment

• verdomme.

Comment

• zwengels achteraan en airco

i love that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

goe zot, voor wa zoue ze diee uiteenhale!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten

goe zot, voor wa zoue ze diee uiteenhale!?

voor de motor en de boite.

blijkbaar.

ik snap het ook nie tegoei. Die kar ziet er zo geil uit.

Comment

• mss wel voor een oude w460 te redden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        mss wel voor een oude w460 te redden

Ja, maar daarin heeft nooit de OM603.960 turbo gehad.

Comment

• Comment

Working...
                                          X