Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eindelijk erkenning

Comment

• hoe beter kan een pkw zijn

Comment

• yes, it's really love

Comment

• Fak, vetheid

Comment

• Ik ben aan het proberen bij de mama en vooral papa om me een W201 of W124 te mogen aanschaffen maar ik zou graag wat info hebben eerst
            -Welke motor is het meest aan te raden (ik zou er voor de lol af en toe mee gaan rijden)diesel of benzine?
            -bij de 190: vanaf wanneer zat er een toerenteller in (of was het altijd een optie?)
            Thanks

Comment

• toerenteller heb je niet nodig

een 2.5d is duur en heeft 90 pk

een 2.3e benzine op lpg is da shit...136 pk, 11 literkes op naft, 15 op das

Comment

• In de W124 kan ik de 5 liter V8 326pk aanraden.

Bedankt voor je aandacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                  yes, it's really love
                  Spijtig dat het originele geluid er niet opstaat, voor de rest...

Comment

• Echt op het lijf van het forum geschreven... Zo zou een ideale meeting er dus uitzien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      In de W124 kan ik de 5 liter V8 326pk aanraden.

Bedankt voor je aandacht.

²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        toerenteller heb je niet nodig

een 2.5d is duur en heeft 90 pk

een 2.3e benzine op lpg is da shit...136 pk, 11 literkes op naft, 15 op das

verbruik is niets vergeleken met de verzekering van zo'n kar bij die leeftijd

ik kan er van meespreken

Comment

• wat zit die EVO II z'n binnenwiel op te smoren

maar buiten dat, VET filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            wat zit die EVO II z'n binnenwiel op te smoren

Beide achterwielen draaien toch mooi mee? Je ziet toch duidelijk dat het buitenste wiel ook spint? Dat daar schijnbaar minder rook afkomt, is wiedes, door de beweging van de auto.

Zo'n ding heeft sper hé, dat kan niet enkel z'n binnenste wiel opsmoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Ik ben aan het proberen bij de mama en vooral papa om me een W201 of W124 te mogen aanschaffen maar ik zou graag wat info hebben eerst
                              -Welke motor is het meest aan te raden (ik zou er voor de lol af en toe mee gaan rijden)diesel of benzine?
                              -bij de 190: vanaf wanneer zat er een toerenteller in (of was het altijd een optie?)
                              Thanks
                              W201: 2.5-16 (of in mindere mate 2.3-16)
                              W124: E500E (of in mindere mate de 300E-24)

Als je echter een belg bent:
                              W201: 2.5 Turbodiesel
                              W124: 3.0 Turbodiesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Beide achterwielen draaien toch mooi mee? Je ziet toch duidelijk dat het buitenste wiel ook spint? Dat daar schijnbaar minder rook afkomt, is wiedes, door de beweging van de auto.

Zo'n ding heeft sper hé, dat kan niet enkel z'n binnenste wiel opsmoren.
                                Ik blijf het toch veel rook vinden van het binnenste wiel

Comment

• Wat voor sper heeft een EvoII eigenlijk?

Ook dat ASD?
                                  of een standaardverhouding?

Comment

• ja, tot hoeveel spert dat? Zal niet al te veel zijn zo te zien.

Comment

• Als dat van een EVOII hetzelfde is als de eerste series 2.3-16: 35%
                                      Als dat het ASD is varieert dat tussen de 0 en de 100%

Ik vraag me al langer af hoe een ASD zich stelt tijdens een donut.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X