eindelijk erkenning
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ik ben aan het proberen bij de mama en vooral papa om me een W201 of W124 te mogen aanschaffen maar ik zou graag wat info hebben eerst
-Welke motor is het meest aan te raden (ik zou er voor de lol af en toe mee gaan rijden)diesel of benzine?
-bij de 190: vanaf wanneer zat er een toerenteller in (of was het altijd een optie?)
Thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenyes, it's really love
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIn de W124 kan ik de 5 liter V8 326pk aanraden.
Bedankt voor je aandacht.
²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentoerenteller heb je niet nodig
een 2.5d is duur en heeft 90 pk
een 2.3e benzine op lpg is da shit...136 pk, 11 literkes op naft, 15 op das
ik kan er van meespreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat zit die EVO II z'n binnenwiel op te smoren
Beide achterwielen draaien toch mooi mee? Je ziet toch duidelijk dat het buitenste wiel ook spint? Dat daar schijnbaar minder rook afkomt, is wiedes, door de beweging van de auto.
Zo'n ding heeft sper hé, dat kan niet enkel z'n binnenste wiel opsmoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben aan het proberen bij de mama en vooral papa om me een W201 of W124 te mogen aanschaffen maar ik zou graag wat info hebben eerst
-Welke motor is het meest aan te raden (ik zou er voor de lol af en toe mee gaan rijden)diesel of benzine?
-bij de 190: vanaf wanneer zat er een toerenteller in (of was het altijd een optie?)
Thanks
W124: E500E (of in mindere mate de 300E-24)
Als je echter een belg bent:
W201: 2.5 Turbodiesel
W124: 3.0 Turbodiesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Beide achterwielen draaien toch mooi mee? Je ziet toch duidelijk dat het buitenste wiel ook spint? Dat daar schijnbaar minder rook afkomt, is wiedes, door de beweging van de auto.
Zo'n ding heeft sper hé, dat kan niet enkel z'n binnenste wiel opsmoren.
Comment
Comment