Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    een s turbodiesel droogt jullie a8 rustig af, in de hernemingen

177 dieselpeekaas tegen 174 slaapverwekende benzines...
    Onze A8 heeft 193 slaapverwekkende benzinepk's in een aluminiuw koetswerk dus die moeten het wel halen van die mazoutstoof denk ik.

Edit: Avantus was me reeds voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Maar zijn reply past dan wel niet of hij moet toegeven dat hunne A8 eigenlijk ook een slak is.
      Welke reply past er niet?

Onze A8 is zeker geen sprintbom, waar heb ik dat dan beweerd? Maar een slak is het ook niet

Comment

• Comment

• waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

Comment

• Mooi...

Comment

• Hoeveel km zou ie hebben? De naam doet me twijfelen aan de oprechtheid van de advertentie.

Comment

• zalige bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  Hoeveel km zou ie hebben? De naam doet me twijfelen aan de oprechtheid van de advertentie.
                  Is gevraagd maar heb nog geen antwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Welke reply past er niet?

Onze A8 is zeker geen sprintbom, waar heb ik dat dan beweerd? Maar een slak is het ook niet
                    Net zo min dat een W140 300TD een slak is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                      Is gevraagd maar heb nog geen antwoord
                      Ik ben benieuwd. Ik zie mezelf zoiets zeker nog aanschaffen. Ik ben ooit met zo eentje op vakantie geweest in Oostenrijk, heerlijke reis, heerlijke auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Maar je denkt ook

Wat een lelijke karren maakt MB in vergelijking met het verleden zeg

Comment

• Oude Mercedessen hadden zoveel meer flair

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                              Oude Mercedessen hadden zoveel meer flair
                              Vind ik niet. Ik ben fan van de nieuwe en de oude.

Comment

Hoeveel km zou ie hebben? De naam doet me twijfelen aan de oprechtheid van de advertentie.
                                Ik heb vandaag 2x gebeld, maar kan de verkoper niet te pakken krijgen.

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                Ik ben benieuwd. Ik zie mezelf zoiets zeker nog aanschaffen. Ik ben ooit met zo eentje op vakantie geweest in Oostenrijk, heerlijke reis, heerlijke auto.
                                Op het gemak he gast, ik ga eerst zien

Comment

haha,wat een vooroordelen

Comment

• Net dus nog is gebeld voor die W140 en dit keer wel contact gehad met de verkoper.

Vriendelijke kerel, werkt in de nacht en heeft deze auto als 2de auto.
                                    Hij heeft de auto gebruikt om voor trouwdagen te rijden etc.

Hij is 2de eigenaar en teller zou nu rond de 220.000km hangen. Opzich is dat niet overdreven veel voor die kar.

Voor mij valt hij echter af, want hij heeft geen schuif/kanteldak. Een optie die ik per se wil hebben.

Comment

• Hij is verkocht.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• aan???

Comment

• Een liefhebber zeker

Comment

Working...
                                          X