Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzien is kopen
3650, daar ga je niet van dood
en tis een autobak met airco
Ik twijfel alleen een beetje aan de staat van de auto. Maar op foto ziet ie er niet mis uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichtenja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenautobak is beter
mar jij bent de laatste tegen wie ik da moet zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtende auto op zich lijkt mij eigenlijk oké. (zo op foto). buiten de pinkers.
idd wel vreemd dat 'ie nu al terug te koop staat...
Ik zie wel dat zijn ster op zijn grille weg is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenga kijken ik wil mee
zie dat leer
die staat...
3650 is ni veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk wil wel eens gaan zien. Het zijn wel geen detailsfoto's, en daar wringt het bij mij wat. Het interieur ziet er nog goed uit, en de zetels vertonen voor de leeftijd de gebruikelijke plooien en slijtage.
Ik zie wel dat zijn ster op zijn grille weg is.
En bobo ook.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet zijn zalige maunele bakken ook
beter als de rest alleszins
het rubbergevoel is zalig
Als je typisch W124 - stijl schakelt (ook heerlijk) dan reageert zo'n bak best wel traag.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/mercedes-amg-...ubriek=auto_be
Wat moeten we hiervan denken... Een mooie AMG?
Oftewel iets niet pluis? Nummerplaat XXK (dus pas ingeschreven en nu al te koop ... ?)
Of iets zeldzaams?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenik wil ook kijken!
en rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenklik-klakOorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenWat veel mensen niet weten is dat je met een bak van een W124 zeer snel kunt schakelen.
maar écht snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzonder koppeling ja, op en neer
maar écht snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk zie dat ook nog niet meteen gebeuren van 2 naar 3, maar alles kan natuurlijk
Comment
Comment