Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
    Alleen van 4 naar 5 was ie niet supersnel.
    Zorgen dat je genoeg pk's hebt, dan werk je dat kleine tijdsverlies wel weg

(of gewoon een automaat nemen)

Comment

• W124 lang met dakdragers

zalige ski-tripkar
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• dat weet jij goed

Comment

• Zwitserse halfbroer van RRD

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Deze is nog lelijker

Chance dat RRD die lichten eruit gegooid heeft.

Comment

Wat veel mensen niet weten is dat je met een bak van een W124 zeer snel kunt schakelen. En dan schakelt zo'n bak zeeer goed. Er zijn maar een paar autojournalisten geweest die dat ooit gemerkt hebben en zij zeiden dat naarmate je sneller schakelt, de bak beter en vlotter schakelt. Dat heb ik totnutoe altijd bij benzen gemerkt.

Als je typisch W124 - stijl schakelt (ook heerlijk) dan reageert zo'n bak best wel traag.
              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              zonder koppeling ja, op en neer

maar écht snel
              Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Ik zie dat ook nog niet meteen gebeuren van 2 naar 3, maar alles kan natuurlijk
              Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              Alleen van 4 naar 5 was ie niet supersnel.

wat een hoop gezever

het hangt vooral van auto tot auto af. En dus van de staat van de versnellingsbak.

Ik kan de bak in de 300TD zéér snel schakelen... maar dan voel je wel dat je al de rest 'pijn' doet (diff, koppeling, synchro's, etc). Ook dat 'ie tussen bepaalde versnellingen moeilijker zou schakelen, daar vind ik niks van waar .

Feit is wél dat je vooral die handbakken moet schakelen op de manier waarop de mechaniek zich goed voelt, en dat niet persé heel traag, maar zeker ook niet supersnel.
              Ik heb zelfs verschillende schakeltijden tussen bepaalde versnellingen, omdat je vooral moet rekening houden met de toerenval van de motor, als je comfortabel en zacht wil schakelen.

Comment

• Met de 190E vertrok ik vroeger altijd in 2e, de motor kon dat gemakkelijk trekken en qua optrekken scheelde dat wat in vergelijking met anderen die vanuit 1e vertrokken. Qua slijtage, heb daarmee over de 200.000 km gedaan met de originele koppeling, dus geen kwestie van de koppeling te laten slippen e.d. De andere versnellingen gingen ook vlot op en af, dus beweren dat Benz bakken traag zijn zou ik zo direct niet willen beweren. Die zijn volgens mij evenredig met de rest van de wagen, m.a.w. TOP.

Comment

• Zo herkenbaar.

In de file laat ik m'n bak steeds in 2de staan. Naar eerste is zottenwerk: vanaf dat je terug 15-20 per uur rijdt wil je opschakelen, en dan moet je weer zitten roeren. Nu vertrek ik gewoon in tweede, en kan ik comfortabel naar 50 per uur zonder te moeten schakelen.
                  En idd, je koppeling verslijt daar amper meer van, als je op stationair toerental onder bijna-vollast vertrekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Deze is nog lelijker

Chance dat RRD die lichten eruit gegooid heeft.
                    Die heeft nooit zo een lichten gehad

Comment

http://www.2dehands.be/mercedes-amg-...ubriek=auto_be

Wat moeten we hiervan denken... Een mooie AMG?

Oftewel iets niet pluis? Nummerplaat XXK (dus pas ingeschreven en nu al te koop ... ?)

Of iets zeldzaams?
                      Alleen AMG voorbumper

Het zijn net de zijschorten en de achterbumper die hem zo vet maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        g55 wordt ordinair

vanavond reed eerst die zilvere voorbij, en 5 minuten later die oranjerode.... ik heb niet goed kunnen zien of die zilvere ook een Kompressor is of niet, maar die rode maakt iig nog een pák meer kabaal imo
                        Da's idd een zalig ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Alleen AMG voorbumper

Het zijn net de zijschorten en de achterbumper die hem zo vet maken...

en die achterlichten zijn ook hemels

Comment

• Wat blijft dit toch een waanzinnig knap beest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Wat blijft dit toch een waanzinnig knap beest!

Vet, behalve die grill, zo leeg

Comment

• ze mogen geen ster voeren

Comment

• en tis ook leeg
                                  er zit veel meer in echte modellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                    Vet, behalve die grill, zo leeg
                                    Verschrikkelijk vet, maar de ster ontbreekt jammer genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Verschrikkelijk vet, maar de ster ontbreekt jammer genoeg.
                                      Zo beter ???
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gisteren belde een goede vriend dat hij een nieuwe wagen voor z'n vrouw heeft gekocht ter vervanging van een Volvo XC90.

Een R 320cdi in verlengde versie en met AMG-sportpakket.
                                        Levering in augustus.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Niet slecht

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste autonieuws, autotests, occasions, alle gegevens van een nieuwe auto en tweedehands auto's.

Comment

Working...
                                          X