Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waar is de tijd dat sportauto's er niet alleen sportief maar ook elegant uitzagen nu zien ze er nog uit als monsters en evoluren meer en meer naar de japanse styling (hoekig met veel spoilers en domme details)
Ik kan er niet aan doen, maar ik vind de nieuwe SL fantastisch mooi. Heb het geluk gehad er onlangs eentje in Duitsland te zien staan aan mijn hotel... Voor wie van de SL een sportwagen verwacht, die krijgt er nu echt de ultieme versie van. Zeker de 63
maar kleur of ni, tis beter als een 220 vorige serie
Ik ging ook eerst een tenorietgrijze nemen, tot ik hem in deze kleur zag staan in de garage....na een paar keer geweest te zijn kreeg ik toch het gevoel dat ik dat kleur vrij snel beu zou zijn, en IRL zag 'm er ook wat 'saai' uit...maar dat is enkel mijn mening...dus op het laatste moment nog voor een zwarte gegaan....
in de deur zie ik het iig niet. En aan de zetel.... dan is het niet elektrisch verstelbaar? Of heeft niet elke 124 met elektrische zetelverstelling de bediening in de deurpanelen?
in de deur zie ik het iig niet. En aan de zetel.... dan is het niet elektrisch verstelbaar? Of heeft niet elke 124 met elektrische zetelverstelling de bediening in de deurpanelen?
Volgens mij is het dus niet waar wat 'ie in de advertentie schrijft.
Comment