Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier zie je goed dat het front totaal niet past met de rest van de wagen.

Van hoekig naar rond. Echt geen coherent design.

1000 keer liever de vorige facelift.

Comment

• Vorig model = tijdloze klasse

Comment

• waar is de tijd dat sportauto's er niet alleen sportief maar ook elegant uitzagen nu zien ze er nog uit als monsters en evoluren meer en meer naar de japanse styling (hoekig met veel spoilers en domme details)

tjoeners !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Zwitserse halfbroer van RRD

Spillies zegt: MA HOW.

Comment

• Ik kan er niet aan doen, maar ik vind de nieuwe SL fantastisch mooi. Heb het geluk gehad er onlangs eentje in Duitsland te zien staan aan mijn hotel... Voor wie van de SL een sportwagen verwacht, die krijgt er nu echt de ultieme versie van. Zeker de 63

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Hier zie je goed dat het front totaal niet past met de rest van de wagen.

Van hoekig naar rond. Echt geen coherent design.

1000 keer liever de vorige facelift.
              De voorkant vind ik heel mooi, maar op deze foto krijg inderdaad een heel goed zicht dat de hoekige voorkant
              niet acht op de ronde achterzijde past.
              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                De voorkant vind ik heel mooi, maar op deze foto krijg inderdaad een heel goed zicht dat de hoekige voorkant
                niet acht op de ronde achterzijde past.
                Om heel eerlijk te zijn, ik zou met die onaangepaste verhoudingen kunnen leven, breng hem maar bij mij als hij bij u buiten moet .....

Comment

• Ik vind de nieuwe SL wel geslaagd. Trouwens oordelen kan je pas echt als je hem in levende lijve op straat tegenkomt.

En ik vind niet dat het design van Mercedes erop achteruitgaat, in deze uitvoering ziet een C klasse er ronduit fantastisch uit.

Tijdloze klasse:

Comment

• Kennis van mij heeft een C 320 TCDI Avantgarde met AMG pack in het tenoritgrijs.

Fak dat is een geile wagen

En heeft volgens mij elke optie die mogelijk is, niet normaal

Comment

• Bangelijk e, ik dacht dat dit ook de versie was die men in FleetTV heeft getest. C320cdi estate Avantgarde met AMG pack. Tenoriet grijs ja
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        http://www.2dehands.be/mercedes-amg-...ubriek=auto_be

Wat moeten we hiervan denken... Een mooie AMG?

Oftewel iets niet pluis? Nummerplaat XXK (dus pas ingeschreven en nu al te koop ... ?)

Of iets zeldzaams?

waar zit deze z'n zetelverstelling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Ja, dacht wel dat ie aan die kanten zat met zijn bedrijf.

Noorderwijk is toch bij Eindhoven he?
                          Nope, jij hebt Noordwijk voor waarschijnlijk. Ik ken hem via iemand die waarschijnlijk bijna naast uw deur woont.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                            waar zit deze z'n zetelverstelling?
                            ?

op de deur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                              ?

op de deur

of gewoon... aan de zetel?

ik zie allesinds toch de hoogteversteller zitten.

Comment

• hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder ik die kar vertrouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Kennis van mij heeft een C 320 TCDI Avantgarde met AMG pack in het tenoritgrijs.

Fak dat is een geile wagen

En heeft volgens mij elke optie die mogelijk is, niet normaal
                                  Kan nu nog moeilijker wachten...heb deze in't zwart besteld....nog een paar maandjes

Comment

• jammmer van't zwart

alle nieuwe c's waren zwart bij vriedonk

maar kleur of ni, tis beter als een 220 vorige serie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      jammmer van't zwart

alle nieuwe c's waren zwart bij vriedonk

maar kleur of ni, tis beter als een 220 vorige serie
                                      Ik ging ook eerst een tenorietgrijze nemen, tot ik hem in deze kleur zag staan in de garage....na een paar keer geweest te zijn kreeg ik toch het gevoel dat ik dat kleur vrij snel beu zou zijn, en IRL zag 'm er ook wat 'saai' uit...maar dat is enkel mijn mening...dus op het laatste moment nog voor een zwarte gegaan....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        of gewoon... aan de zetel?

ik zie allesinds toch de hoogteversteller zitten.
                                        in de deur zie ik het iig niet. En aan de zetel.... dan is het niet elektrisch verstelbaar? Of heeft niet elke 124 met elektrische zetelverstelling de bediening in de deurpanelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          in de deur zie ik het iig niet. En aan de zetel.... dan is het niet elektrisch verstelbaar? Of heeft niet elke 124 met elektrische zetelverstelling de bediening in de deurpanelen?

Volgens mij is het dus niet waar wat 'ie in de advertentie schrijft.

Comment

Working...
                                          X