Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat MOET een Amerikaan zijn ! De wansmaak van het chroom...
Als ik me niet vergis had ook die Europese 996 'special edition' daar (met turbo/4S voorspoiler, maar smalle carrosserie) ook die velgen in 't chroom. Ze waren dus ook hier te krijgen.
Als ik me niet vergis had ook die Europese 996 'special edition' daar (met turbo/4S voorspoiler, maar smalle carrosserie) ook die velgen in 't chroom. Ze waren dus ook hier te krijgen.
de 996 40th anniversary waarschijnlijk
linkje want dat is natuurlijk offtopic he
Per toeval ben ik op deze site terecht gekomen lijkt me een interesante site voor porsche liefhebbers met de motor vooraan ,ikzelf ben in het bezit van een 944 serie2 van 1987,als verzamelauto,wordt alleen in de zomer met gereden met maar echte 136000 km op den teller,en ben ook in het bezit van een 944S2CABRIO wordt ook alleen af en toe mede gereden en dan alleen bij goed weder.Nu ben ik aan de restauratie bezig van een924 TURBO van1979 nr 133 daar ik dit een zeer mooie auto vind.en het is waar wat ik gelezen heb dit zijn miskende autos en je kan die voor weinig geld kopen,maaaaarrr koop er een en leg dan maar een mooi centje opzij om hem in orde te maken want het zijn over het algemeen wrakken VOOR EEN GOEDE MET GARANTIE BETAAL JE WEL MEER HOOR .daarom bezint voor je begint.ik ben nu aan een restauratie bezig reeds een jaar en ik weet wat het mij tot hiertoe gekost heeft en zal ook nooit de totale prijs hiervoor bekomen die hij tot hiertoe gekost heeft.Ooit heeft eens iemand tegen mij gezegd ;iedere euro die je in een 9....investeerd is een verloren euro;maar ik heb nu eenmaal het Porsche virus reeds 30 JAAR en daar bestaat geen medicatie voor. groeten jimmy
mijn porsches zullen wel op het forum komen een lid van deze site heeft ook mijn TR7 fotos geplaatst gaat dit voor mij doen daar mijn computerkennis nog niet al te best is gr jimmy
[quote=JIMMY1;2412738]mijn porsches zullen wel op het forum komen een lid van deze site heeft ook mijn TR7 fotos geplaatst gaat dit voor mij doen daar mijn computerkennis nog niet al te best is gr jimmy[op mijn 944S2CABRIO heb ik ook chrome velgen van de 996 SPEC EDIT. laten plaatsen in TURBO desing WAREN HIER OOK TE VERKRIJGEN MAAR VERSCHRIKKELIJK DUUR heb deze kunnen kopen bij ABB in Deurne (chris zaliger) waren in 18duim met banden 235X18 voor en achter 265X18 en chrome naafschildjes met PORSCHE embleem
mijn porsches zullen wel op het forum komen een lid van deze site heeft ook mijn TR7 fotos geplaatst gaat dit voor mij doen daar mijn computerkennis nog niet al te best is gr jimmy
En hier zijn dan JIMMY's wagens met een beetje vertraging ...
Dit is een deel heb nog een willys van 1952 IN PORSCHE RED gespotenen mijn ralley wagen staat bij triumhp lovers,is een TR7 . De velgen op de cabrio zijn de orginele 996 velgen van de spec editie in 2000 GR JIMMY
Comment