Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE met motor voorin - Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ZA-LIG

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• fak

BRRRUUUUTTT

Comment

• Ik kan ook al eens genieten van een Strosekje nu en dan
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          Erg knap!
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• porsches

een PORSCHE is van zichzelf zeer mooi ik versta niet dat men zoiets lelijk er kan van maken , op de baan naar Leuven staan er ook van die getransformeerde PORSCHES,ikzelf ben in de PORSCHE CLASSIC CLUB daar is geen enkel lid dat met zoiets lelijk rond toert gr jimmy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1 Bekijk Berichten
              een PORSCHE is van zichzelf zeer mooi ik versta niet dat men zoiets lelijk er kan van maken , op de baan naar Leuven staan er ook van die getransformeerde PORSCHES,ikzelf ben in de PORSCHE CLASSIC CLUB daar is geen enkel lid dat met zoiets lelijk rond toert gr jimmy

Zalige reactie

Comment

• Zelfs gemballa heeft ooit iets redelijk fatsoenlijks gebouwd

Comment

• Comment

• als ik de pech heb dat't eebn automaat is koop ik hem

Comment

• vind de fout

Comment

• Op zoek naar een 924 automaat zeg je?

Comment

• Porsche 944s2 Cabrio

zaterdag reed ik naar HOOGSTRATEN,met mijn jeepke reden mij 4 porsches van het type 944 voorbij het waren Nederlanders het was een prachtig zicht in ieder geval
                          Last edited by ; 30/11/2008, 11:00.

Comment

• Deze week nog een rode 944 Turbo met Borbet Type A's met zwart velghart aan school zien staan. Zag er geweldig uit in het rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                              Was een achterruitwisser een optie op een 968 of heeft deze eigenaar de ruitenwisser gewoon verwijderd?
                              Hehe, herinner me deze meeting nog.
                              Ik heb de 968 zo gekocht. Bij mijn weten was ruitenwisser een optie.
                              Zou het moeten nakijken. Blij dat er geen opzit. Vind dat maar lelijk.

Greets,
                              Rufie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                Meen je dat.
                                de 928 was een V8 porsche een GT-wagen, zoals de ferrari 456 bv.
                                de 968 was verkrijgbaar in een 3.0l en iets lager. (2.5?) en de vervanger van de 924, een "budgetporsche" meer.

Groot verschil dus.
                                968 was nooit verkrijgbaar met een 2.5 motor.
                                In 1991 op de markt gekomen en was toen de krachtigste viercilinder ter wereld.
                                Cijfers zijn toch niet slecht :
                                3.0 liter
                                top 252 km/u
                                0-100 : 6.5 sec
                                koppel 320 Nm

968 is idd een evolutie van de 944, maar er zijn toch opmerkelijke verschillen zoals bijv. de Variocam.

Heb de mijne bijna 4 jaar en denk nog helemaal niet om iets anders te kopen.
                                Was trouwens ook de zuinigste Porsche toen. Mijn gemiddeld verbruik ligt rond de 10 liter. Op autosnelweg 9 liter. Kan ongeveer 650 km met een tank doen. Ondenkbaar voor een 911 van die tijd.

Comment

• zijn de 944 (Turbo) prijzen gezakt, of kan je gewoon weer koopjes doen in Frankrijk?

I know, beide verre van mint waarschijnlijk.... maar wat ik tot nu toe gezien had was wel een pak duurder

Comment

• deze ziet er wel fuck'n goed uit

Comment

• Wat is jullie mening? 944 Turbo (S)(220/250pk) of 944S/S2? (190/211)?

In de S moet je het hebben van z'n bochtengedrag (prestaties komen ongeveer overeen met die van een E30 325i), de S2 is financieel iets minder aantrekkelijk door de 3L maar anderzijds is dat wel een beregoed blok, de Turbo is dan weer duurder in aankoop en verbruik maar snel en 'gemakkelijk' nog sneller te maken... echter, ik sta - zolang ik het niet zelf heb kunnen ervaren - nogal sceptisch tegenover de combinatie RWD + Turbomotor.

Om niet te zeggen dat ik er wat bang van ben

Comment

• die laatste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          die laatste
                                          Lekker hé!

moest het niet zijn dat ik nog een brulpijp heb liggen voor een andere wagen die ik persé eens wil testen, zou deze denkpiste me nog interesseren

Comment

Working...
                                          X