Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE met motor voorin - Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• check Clarckson http://www.youtube.com/watch?v=48GiT-OiAPs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      2200 euro kosten voor carrosserieherstelling moet je er ook wel bijrekenen natuurlijk

Comment

• Wel een fijne kleurencombinatie..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterBoels Bekijk Berichten
          Wel een fijne kleurencombinatie..
          agree!!

Ben alleen niet zo een fan van dit type kont. (of die lichtblokken althans niet)
          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Wauw.... Bordeaux is wel heel speciaal denk ik. Maar zelfs
            Met de schade is de prijs acceptabel. 944 tov 968... Moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
              Wauw.... Bordeaux is wel heel speciaal denk ik. Maar zelfs
              Met de schade is de prijs acceptabel. 944 tov 968... Moeilijk.
              Zijn eigenlijk ook wel erg verschillende auto's denk ik, zeker als je een vroege 944 vergelijkt met een 68.

Comment

Zijn eigenlijk ook wel erg verschillende auto's denk ik, zeker als je een vroege 944 vergelijkt met een 68.
                wat zijn de grootste verschillen?

Comment

• Uiteraard zijn de gelijkenissen ook erg groot, de 968 is een (verregaande) evolutie van de 944 hé. Maar er gaat 10 jaar ontwikkeling aan de 968 vooraf, dus is een veel modernere auto. 80% van de mechanische onderdelen was nieuw tov. de 44, dus da's heel wat. Lees dit anders ff om snel wat wijzer te worden

En iets waar ik eigenaars van een 968 al meermaals mee heb horen uitpakken.. ze werden gebouwd in de Porschefabriek in Zuffenhausen, terwijl de 924 en 944 in de Audifabriek te Neckarsulm werden gefabriceerd..

Ik hou van het oldskool karakter van mijn 44, maar een 968 troeft me genadeloos af als het op prestaties aankomt.. Wat betreft uiterlijk.. hoe mooi een 68 ook is, ge ziet dat het een aangepaste 44 is, en ik vind die laatste dan ook consequenter (=beter) vormgegeven.

Comment

• Vormgeving vooraan vind ik beter bij 944 (S2) achteraan ban ik dan weer verliefd op de 968.

Hopelijk veel transaxles op Francorchamps dit weekend.

Wat denken jullie van deze..... gewoon uit interesse....

Buiten de niet originele wielen ophanging en spiegels......

Comment

• Moeilijk echt te beoordelen op het eerste zicht zo met 1 fotootje natuurlijk, maar ziet er wel een faire prijs uit. Een S2 is volgens mij de beste 944 te koop, omdat ie helemaal doorontwikkeld is en veel moderner dan pakweg een type 1.. maar goed, wie weet wat er allemaal nog moet gebeuren aan die auto 'zit opfriswerk aan' kan héél ruim geïnterpreteerd worden hé

Persoonlijk ook geen fan van de 968 'upgrades' maar gelukkig niets dat niet ongedaan kan gemaakt worden.

Comment

Moeilijk echt te beoordelen op het eerste zicht zo met 1 fotootje natuurlijk, maar ziet er wel een faire prijs uit. Een S2 is volgens mij de beste 944 te koop, omdat ie helemaal doorontwikkeld is en veel moderner dan pakweg een type 1.. maar goed, wie weet wat er allemaal nog moet gebeuren aan die auto 'zit opfriswerk aan' kan héél ruim geïnterpreteerd worden hé

Persoonlijk ook geen fan van de 968 'upgrades' maar gelukkig niets dat niet ongedaan kan gemaakt worden.
                        Geen interesse in bilsteins B6 HD 2x VA nieuw?
                        Ik heb deze foutief gekocht (924s - 944/1)

Comment

• Ziet er interessant uit, maar als ik de ophanging verander zou ik m'n auto liefst meteen ook een beetje lager zetten, en ik las dat dat met deze shocks niet de bedoeling is.
                          Toch merci voor het aanbod

Comment

En iets waar ik eigenaars van een 968 al meermaals mee heb horen uitpakken.. ze werden gebouwd in de Porschefabriek in Zuffenhausen, terwijl de 924 en 944 in de Audifabriek te Neckarsulm werden gefabriceerd..
                            Hé, mijn auto is ook in Neckarsulm gefabriceerd.

De 944 is toch wel de knapste van dat drie-tal vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                              I agree!

Comment

Ziet er interessant uit, maar als ik de ophanging verander zou ik m'n auto liefst meteen ook een beetje lager zetten, en ik las dat dat met deze shocks niet de bedoeling is.
                                Toch merci voor het aanbod
                                halve prijs voor nieuwe . (eventueel achterste ook)

Ik vond ze ideaal..
                                kwaliteit, prestaties + voor de kleine baantjes toch genoeg bodemvrijheid...
                                Enkel bestaan er geen direct passende VA bilsteins voor een 944/2 of 968, hetgeen op hun site niet stond .

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                vooruitgaan is ook belangrijk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Dat interieur
                                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• gisteren eerste 16km in m'n 924 afgelegd
                                    Nooit gedacht dat een 924 zo soepel rijdt.

Comment

• voor wie een originele radio voor in zijn 924/944 zoekt:

prijselijk, ik heb er nu het geld niet voor over...
                                      Weet niet in welke Porsche modellen deze nog staken?

Comment

• Terug een bumpje geven..... topic is ondergewardeerd

Comment

Working...
                                        X