Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Erg verdeelde meningen toch wel, misschien moet een van de modjes hier een poll aan toevoegen?
Laat maar zijn.
Als ze er niet van houden moeten ze maar wegblijven en hun commentaar voor zichzelf houden.
Nochtans zijn dat fantastische auto's stuk voor stuk!
Als ze ermee zouden rijden zullen ze één voor één platgaan voor een 'andere' Porsche want de 911 is echt niet het enige model. Tijd dat men van dat belachelijke vooroordeel afstapt!
In kampenhout is er zo een handelaar met allemaal porsches waar de motor voorin zit ( 924 - 944 denkek ) indien interesse wil ik wel is de route beschrijven) Er staan er wel een dikke 10 wagens
1) Dan stappen ze misschien af van het dwaze idee dat enkel een 911 een Porsche is...
2) Dan worden er misschien minder pics van pimp/tjoening-rommel gepost...
In kampenhout is er zo een handelaar met allemaal porsches waar de motor voorin zit ( 924 - 944 denkek ) indien interesse wil ik wel is de route beschrijven) Er staan er wel een dikke 10 wagens
Zeker dat dat in kampenhout is? Ik weet namelijk ergens één zitten langs de leuvensesteenweg (grote baan van leuven naar mechelen, loopt eveneens door kampenhout dacht ik) maar dat is ter hoogte van boortmeerbeek. Zouden we het over dezelfde hebben? Ziet er wel nogal sjofel uit vind ik.
Zeker dat dat in kampenhout is? Ik weet namelijk ergens één zitten langs de leuvensesteenweg (grote baan van leuven naar mechelen, loopt eveneens door kampenhout dacht ik) maar dat is ter hoogte van boortmeerbeek. Zouden we het over dezelfde hebben? Ziet er wel nogal sjofel uit vind ik.
Is indd op het randje met Boortmeerbeek vermoed ik. En ziet er inderdaad nogal shabby uit. Ik zou er iig geen wagen kopen.
Een Porsche 928, een van de zaligste auto's ooit, ik vind hem prachtig.
Dat ze bij Porsche maar gauw voor een opvolger zorgen ipv cayenne tractors te bouwen.
Hier vlakbij staat trouwens een 924 turbo te koop, maar ik heb geen idee van de prijs.
Is indd op het randje met Boortmeerbeek vermoed ik. En ziet er inderdaad nogal shabby uit. Ik zou er iig geen wagen kopen.
Inderdaad, ik ben daar iets verderop bij dat betonmolen bedrijf eens een keuken gaan plaatsen. Ik had die Porsche's toen ook zien staan. Wat een johnnybakken.
Comment