Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE met motor voorin - Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenErg verdeelde meningen toch wel, misschien moet een van de modjes hier een poll aan toevoegen?
Als ze er niet van houden moeten ze maar wegblijven en hun commentaar voor zichzelf houden.
Nochtans zijn dat fantastische auto's stuk voor stuk!
Als ze ermee zouden rijden zullen ze één voor één platgaan voor een 'andere' Porsche want de 911 is echt niet het enige model. Tijd dat men van dat belachelijke vooroordeel afstapt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten25.000 euro toen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAls we voor elke wagen die we al dan niet graag zien een poll moeten maken hebben we veel werk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Edit: hij staat onder het donkerblauwe doek, tweede wagen van rechts meen ik.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
De 928 met 't bulldozergat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenIn kampenhout is er zo een handelaar met allemaal porsches waar de motor voorin zit ( 924 - 944 denkek ) indien interesse wil ik wel is de route beschrijven) Er staan er wel een dikke 10 wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenman man man
DIT ZIJN PAS PORSCHE'S!!!!!!!!
Wie legt er nou een motor achter de achteras?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenZeker dat dat in kampenhout is? Ik weet namelijk ergens één zitten langs de leuvensesteenweg (grote baan van leuven naar mechelen, loopt eveneens door kampenhout dacht ik) maar dat is ter hoogte van boortmeerbeek. Zouden we het over dezelfde hebben? Ziet er wel nogal sjofel uit vind ik.
Is indd op het randje met Boortmeerbeek vermoed ik. En ziet er inderdaad nogal shabby uit. Ik zou er iig geen wagen kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenEentje van bij ons in't dorp (type?):
maar die zou een dubbele uitlaat moeten hebben
die porsches hebben vaak over de jaren andere snuiten en achtersten gekregen, weinigen zijn nog ori, jammer genog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs indd op het randje met Boortmeerbeek vermoed ik. En ziet er inderdaad nogal shabby uit. Ik zou er iig geen wagen kopen.
Comment
Comment