Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE met motor voorin - Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Iemand van mijn familie heeft een blauwe 928 (oud model, dus met die zalige kont en de verticale balkjes). Ik heb een paar keer mogen meerijden en ik ben nog steeds smoorverliefd op die auto. Toen ik kind was heb ik zelfs nog achterin gezeten in die smalle stoeltjes

Prachtig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten

Prachtige foto Dit blijft mijn favoriet qua "platte Porsche met motor voorin", zeker in de latere GTS uitvoering. Ook niet te duur op de "classic" markt op dit moment...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Die 968 - versies hadden een mooi dashboard in die tijd imho

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
          Die 968 - versies hadden een mooi dashboard in die tijd imho
          zelfde dashboard (of toch bijna hetzelfde) zat al in de 944 type II , idd prachtig!

Comment

En de zeldzame 968 met houten of carbon applicaties op de boordplank...

edit: alhoewel, carbon ... geen idee of je dat toen eigenlijk al kon krijgen ... hout zeker wel, maar 'k vermoed dat dat toen ook al "Sonderwunsch" was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
              Zeker dat dat in kampenhout is? Ik weet namelijk ergens één zitten langs de leuvensesteenweg (grote baan van leuven naar mechelen, loopt eveneens door kampenhout dacht ik) maar dat is ter hoogte van boortmeerbeek. Zouden we het over dezelfde hebben? Ziet er wel nogal sjofel uit vind ik.
              Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Is indd op het randje met Boortmeerbeek vermoed ik. En ziet er inderdaad nogal shabby uit. Ik zou er iig geen wagen kopen.
              Ja tis daar randje boortmeerbeek, is idd maar ne rare, maar hij heeft er wel een stuk of 10 staan waarvan 1 marginaal hard getunede echt zo alle kleure van de regenboog op 1 cm van de grond enzo

Comment

Wat is het verschil tussen de 928 en de 968?
                Gelijken toch sterk op elkaar...

Heb al op wikipedia gekeken maar daar word ik niet wijzer van...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                  Wat is het verschil tussen de 928 en de 968?
                  Gelijken toch sterk op elkaar...

Heb al op wikipedia gekeken maar daar word ik niet wijzer van...
                  Meen je dat.
                  de 928 was een V8 porsche een GT-wagen, zoals de ferrari 456 bv.
                  de 968 was verkrijgbaar in een 3.0l en iets lager. (2.5?) en de vervanger van de 924, een "budgetporsche" meer.

Groot verschil dus.

Comment

En 924 / 944 hou ik ook niet uit elkaar
                    (Evenals AM DB9 en AMV8 )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                      en een beetje 928:

Heb je van deze versie nog meer foto's? Ziet er echt mooi uit! Interieur enzo?
                      Last edited by ; 22/11/2007, 19:42.

Comment

google: 928 GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                          google: 928 GTS
                          Mja, oké, maar als iemand hier op 't forum misschien zulk 'n auto heeft dan zijn dat betere foto's dan die van op internet, eh. Daar vind je misschien enkel zo'n kleine thumbs ofzo... En als ik begin te google-en stop ik niet meer... Is niet goed voor het sociale leven, eh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            er stond er eentje te koop op ebay.be

http://cgi.benl.ebay.be/PORSCHE-924-...ayphotohosting
                            Een Porsche met 125pk???!!!

Comment

met 177pk, en een techniek om U tegen te zeggen

Comment

En dus een mooie "Laufkultur"..?

Comment

dat durf ik niet te zeggen
                                  volgens mij niet, had de 125 pk-er meer van dat

Comment

Marque / MerkPORSCHEModèle / Model924Type / Type2.0i 3p / d 125Cv / Pk

Dat is wat er op de site staat. Welke Porsche bedoel jij dan met die 177pk, Bobo?
                                    En in 1984, was 125pk dan veel? Of eigenlijk toch niet...
                                    Hoeveel pferden had de gemiddelde gezinswagen toen?

Comment

125 was toen veel
                                      het gemiddelde lag toen rond 87 pk ?

Comment

die porsche van de ad is overduidelijk een turbo
                                        heb jijzelf er niets mee te maken ?

Comment

• Nee zenne, ik ken niets van Porsches. Ik lees gewoon dat er 125PK stond in die advertentie van die Porsche. En ik vond dat precies wat weinig... Ma how, 't maakt niet veel uit, zenne. Ik ga zo'n ding toch nooit kopen.
                                          Denk ik

Comment

Working...
                                          X