Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE met motor voorin - Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    En de zeldzame 968 met houten of carbon applicaties op de boordplank...

edit: alhoewel, carbon ... geen idee of je dat toen eigenlijk al kon krijgen ... hout zeker wel, maar 'k vermoed dat dat toen ook al "Sonderwunsch" was
    Toink? hout in een 968? Ik heb sowieso al moeite met hout in een Porsche, tenzij in een originele 911 van de '60-er jaren of het fameuze Makassar hout in combinatie met een cocoa interieur in een 997 Cabriolet (cfr. Porsche stand op autosalon 2006)...

Ik kan ik mij moeilijk inbeelden hoe een boordplank van 968 met hout er uit zou zien Any pics anyone?

Carbon zou mij sterk verwonderen dat dat toen al werd toegepast, tenzij door Johnny Aftermarket (euh..., no offense, Gilles)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      doe toch maar een pic

die 924 turbo is idd om te snoepen
      maar zoiets ga je ook nooit tegen een zacht prijsje vinden want onvindbaar in die staat
      een paar weken terug was ik mobile.de aan het afsurfen, en ik verschoot er toch van hoeveel 924's er nog in Originalzustand te koop staan

kijk maar eens, vooral de laatste 2 pagina's.

Maar wij belgen moeten blijkbaar van elke 924 zo snel mogelijk een 944 maken, precies of een 924 een schande is

Comment

• ja ik zie het ook

maar ik dacht heel narrow aan belgie alleen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          928 GTR

foutje van de firma?

Comment

ja ik zie het ook

maar ik dacht heel narrow aan belgie alleen
            belgië ook, niet het ideale land om als autoliefhebber de droomoccasieklassieker te vinden.

en sorry voor m'n late reply, 'k zie dat gTa er al enkele knappe had gepost, maar had dit topic nog niet gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Waarom?

Deze wagens mogen ook bij Porschelovers.

1) Dan stappen ze misschien af van het dwaze idee dat enkel een 911 een Porsche is...
              2) Dan worden er misschien minder pics van pimp/tjoening-rommel gepost...

idd

Comment

de 924 carrera gt

Deze zijn dan ook tijdloze wagens

Comment

• de 924 was toch geen echte porsche.
                  Zo vond je dezelfde klinken en knopjes als in een golf en staken ze het niet onder stoelen en banken dat de 924 opgebouwd is uit "restjes".

Comment

• wat is jullie voorkeur voor de 928, automaat of manueel?

die van bobo ken ik al maar hij mag 'm toch nog eens geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      de 924 was toch geen echte porsche.
                      Zo vond je dezelfde klinken en knopjes als in een golf en staken ze het niet onder stoelen en banken dat de 924 opgebouwd is uit "restjes".
                      dat is een feit, de 924 was op dat moment de poor man's porsche... met audi motor.

En in die zin kan je de 944 natuurlijk ook 'geen echte porsche' noemen, gezien hij er van afgeleid is.

Maar dat gaat dan weer niet op voor de 928, die qua architectuur (motor voorin, transaxle) vrij gelijkaardig is...

edit: maar de eerste 911 was ook maar een kever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                        Ik kan ik mij moeilijk inbeelden hoe een boordplank van 968 met hout er uit zou zien Any pics anyone?
                        Nope, maar 't is dat streepeke tussen 't bovendeel en 't onderdeel. Een beetje zoals de 993, eigenlijk.

Maar 'k twijfel ook, hoor. En toch meen 'k er ooit zo-eentje gezien te hebben. Maar ik kan dat dus niet bewijzen.

Anyway. Makassar : i say no. Matglanzend + te grote rechte strepen.

Doe mij maar kaaaarbooooon.

Edit: pics gezien van BMWE46 z'n groen-met-beige 993? Dat is toch superknap?

Comment

• een 924 kostte evenveel als een mercedes 200

dat maakt hem dan wel een poor man's porsche, maar geen poor man's car

dat was de feugo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                            wat is jullie voorkeur voor de 928, automaat of manueel?

maar schaltgetriebes zijn wel zeer zeldzaam, wil dat misschien zeggen dat de automaat echt goed was, of wou de typische 928-rijder niet zelf schakelen?

edit: er rijden ook meer 996 tiptronics rond dan manuele, al raden ze hem in de vakpers altijd af, dus bovenstaande redenering gaat niet op.

Comment

• En toch is een Fuego vet. Ik kan er niet aan doen maar dat ding heeft appeal, vind ik.

Comment

maar schaltgetriebes zijn wel zeer zeldzaam, wil dat misschien zeggen dat de automaat echt goed was, of wou de typische 928-rijder niet zelf schakelen?
                                Ik denk dat laatste. 't Was een zware auto, hè, een GT. De nektapijt-dertiger kocht een 911, de grijze vijftiger kocht een 928.

Ze zijn inderdaad zeldzaam, manuele 928.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  En toch is een Fuego vet. Ik kan er niet aan doen maar dat ding heeft appeal, vind ik.
                                  vorig jaar op vakantie in de provence reden de buren met een fuego diesel.

en doempen

toen ik die kar zag vertrekken was het appeal toch ver zoek...

Comment

• Net daarom is 'ie zo cool. Het prototype van foutheid, that's why.

(zet 'm voor m'n deur en ik pies 'm in de vuilbak, hè, maar toch vind ik 'm vet)

Comment

foutje van de firma?
                                      negenvierenveertig uiteraard

Comment

wat is jullie voorkeur voor de 928, automaat of manueel?

Eerste serie (=241pk) in manueel, al de rest automaat.

Comment

Working...
                                        X