ZA-LIG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE met motor voorin - Lovers
Collapse
X
-
Ik kan ook al eens genieten van een Strosekje nu en dan
Comment
-
-
porsches
een PORSCHE is van zichzelf zeer mooi ik versta niet dat men zoiets lelijk er kan van maken , op de baan naar Leuven staan er ook van die getransformeerde PORSCHES,ikzelf ben in de PORSCHE CLASSIC CLUB daar is geen enkel lid dat met zoiets lelijk rond toert gr jimmy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1 Bekijk Berichteneen PORSCHE is van zichzelf zeer mooi ik versta niet dat men zoiets lelijk er kan van maken , op de baan naar Leuven staan er ook van die getransformeerde PORSCHES,ikzelf ben in de PORSCHE CLASSIC CLUB daar is geen enkel lid dat met zoiets lelijk rond toert gr jimmy
Zalige reactie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenWas een achterruitwisser een optie op een 968 of heeft deze eigenaar de ruitenwisser gewoon verwijderd?
Ik heb de 968 zo gekocht. Bij mijn weten was ruitenwisser een optie.
Zou het moeten nakijken. Blij dat er geen opzit. Vind dat maar lelijk.
Greets,
Rufie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenMeen je dat.
de 928 was een V8 porsche een GT-wagen, zoals de ferrari 456 bv.
de 968 was verkrijgbaar in een 3.0l en iets lager. (2.5?) en de vervanger van de 924, een "budgetporsche" meer.
Groot verschil dus.
In 1991 op de markt gekomen en was toen de krachtigste viercilinder ter wereld.
Cijfers zijn toch niet slecht :
3.0 liter
top 252 km/u
0-100 : 6.5 sec
koppel 320 Nm
968 is idd een evolutie van de 944, maar er zijn toch opmerkelijke verschillen zoals bijv. de Variocam.
Heb de mijne bijna 4 jaar en denk nog helemaal niet om iets anders te kopen.
Was trouwens ook de zuinigste Porsche toen. Mijn gemiddeld verbruik ligt rond de 10 liter. Op autosnelweg 9 liter. Kan ongeveer 650 km met een tank doen. Ondenkbaar voor een 911 van die tijd.
Comment
-
zijn de 944 (Turbo) prijzen gezakt, of kan je gewoon weer koopjes doen in Frankrijk?
I know, beide verre van mint waarschijnlijk.... maar wat ik tot nu toe gezien had was wel een pak duurder
Comment
-
Comment
-
Wat is jullie mening? 944 Turbo (S)(220/250pk) of 944S/S2? (190/211)?
In de S moet je het hebben van z'n bochtengedrag (prestaties komen ongeveer overeen met die van een E30 325i), de S2 is financieel iets minder aantrekkelijk door de 3L maar anderzijds is dat wel een beregoed blok, de Turbo is dan weer duurder in aankoop en verbruik maar snel en 'gemakkelijk' nog sneller te maken... echter, ik sta - zolang ik het niet zelf heb kunnen ervaren - nogal sceptisch tegenover de combinatie RWD + Turbomotor.
Om niet te zeggen dat ik er wat bang van ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendie laatste
moest het niet zijn dat ik nog een brulpijp heb liggen voor een andere wagen die ik persé eens wil testen, zou deze denkpiste me nog interesseren
Comment
Comment