Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE met motor voorin - Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenWaar kan je ergens een betaalbare 944 Turbo op de kop tikken?
Comment
-
[/QUOTE]
Wauwiiiiiiiiiiiiiiiii........ Drewl
Op welke versie is die onderlip zo?Last edited by ALexanderGTI; 24/10/2009, 10:48.
Comment
-
Topic pas ontdekt.
Zal nog een beetje olie op 't vuur gooien.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Had ik hier ook al eens aangehaald
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk ben vooral blij dat hier wijnig Panamera's en Cayenne's gepost worden
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtencayenne is 4WD...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe Panamera en Cayenne horen dan toch ook hier thuis.
Maar W3N (dacht ik) heeft de naam van het topic eens veranderd.
Een Cayenne is dus geen "platte Porsche"
De Panamera was nog niet geboren bij de aanmaak van dit topic dacht ik. Ik twijfel nu een beetje of dat een platte Porsche is.
Comment
-
CLUB
Onlans is er in vlaanderen een PORSCHE TRANSAXLE club van start gegaan ,maar van dit forum zijn er nog geen leden of zijjn er geen transaxle bezitters op dit forum? U kan ook lid worden zonder een transaxel Porsche te bezitten de club heeft als naam TACB ,allen daarheen gr jimmy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenPanamera hoort hier zeker thuis. Aangezien het een soort 4 deurs opvolger is van de 928.
Cayenne hoort hier niet thuis omdat dat een (meer dan) halve volkswagen is. En volkswagens met de motor voorin zijn er genoeg...
Comment
-
Comment