Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE met motor voorin - Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Fak

Comment

• Nog twee van mijn broers Porsche gevonden

Comment

• Hoe de fukking dik is dit

Comment

• Comment

• Extreem geile bakken stuk voor stuk
              Ze zouden dat eens terug moeten gaan maken, liever dan een 911

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Heb zaterdag eens rond die kar kunnen lopen. 't is inderdaad een geschifte ketel.

Als je daar achter staat, en je kijkt naar de achterbanden, en dan beeld je je in dat die wielkastverbredingen daar niét op staan... fak

Comment

Schitterend!

Comment

Hoe de fukking dik is dit

Die advertentie
                      VET!!

Ik raak ook maar niet beu gekeken op de heupjes van mijn 944.. (al zijn die een iiieetsiepietsie minder dik dan die van die Carrera GT..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Is dat het prototype van de 924 of een soort van pick up variant?
                        Dat staat dan in het museum en heeft niet eens een deftige achterruit.

Als ge de geschiedenis van de transaxle porsches zou kennen, zou ge weten dat dit inderdaad het prototype is van de 924. Door Volkswagen ontwikkeld maar door Porsche overgenomen omdat VW er niet mee verder wou gaan en men er in Stuttgart wel in geloofde. Verder ontwikkeld ism Audi (die de motor leverde, en dus geen VW motor zoals vaak gedacht). Staat in het Porsche museum omdat dit model integraal deel uitmaakt van de geschiedenis van het merk, op zich niet zo vreemd toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterBoels Bekijk Berichten
                          Als ge de geschiedenis van de transaxle porsches zou kennen, zou ge weten dat dit inderdaad het prototype is van de 924. Door Volkswagen ontwikkeld maar door Porsche overgenomen omdat VW er niet mee verder wou gaan en men er in Stuttgart wel in geloofde.
                          Ontwikkeld door porsche, voor volkswagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                            Ontwikkeld door porsche, voor volkswagen.
                            Inderdaad, dat is zo. Ik bedoelde dat het oorspronkelijk een VW moest worden, geen Porsche, en dat Porsche de rechten op het model nadien overgekocht heeft, maar dat wist je natuurlijk

Comment

• Panamera is idd

Moest ik zwemmen in't geld, ik had er al lang eentje.

Comment

• Reed net nog achter een 944 s2 .... Is toch heel ferm... Kon alleen het geluid nie horen

Comment

• Yes, de beste 944's die ge kunt kopen! Geluid van een 44 is sowieso niet erg aanwezig, het is ook maar een 4-cilinderke natuurlijk. Wel te verhelpen met een andere uitlaatlijn

Comment

• In England staan er zoveel mooie exemplaren maar RHD....Hopelijk staan er wat mooie op de Porsche Days.

Comment

Is echt een repost waard! Zo een schoon gat.... onderlip zoals deze was dat een optie?

Comment

• I agree. Echt vette foto's van een dikke bak. Achterspoiler ben ik persoonlijk geen grote fan van, maar in sommige gevallen kan het wel goed staan.. was inderdaad een fabrieksoptie. Te vergelijken met een Aeropack op moderne Porsches

Comment

• Die achter onderspoiler is dikheid² op die wagen

Comment

Working...
                                          X