Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Over die Carnival: het zal niet alleen aan het design liggen maar ook aan de motorisatie's: een 2.7 V6 benzine en een 2.9 diesel. Je zit meteen al met een BIV van 2.478 EURO en een jaarlijkse verkeersbelasting van 587,80 EURO (benzine) of 1.061,86 EURO (diesel).
als salonconditie geven ze naast een prijskorting, ook de BIV terug
carnival kan niet van co² genieten hé bobo, die vervuilt als een middelgroot waals staalbedrijf
kdenk enkel de picanto, voorlopig
ze werken wel aan een eco-c'eed met een soort efficient dynamics, staat waarschijnlijk op salon Bxl
Sub gaat weg das het enige wat spijtig is. Maar ze krijgen er nog 2250 euro korting mee... dus is de beslissing rap genomen.
Het is nog een Picanto "oud model" dus niet de facelift, wat ik goed vind, want ik vind het oud model (zoals zo vaak ) een stuk mooier
Het is een speciale reeks ook... MP3. Kleur zwart met zwart-oranje interieur. Een grijze muis is het zeker niet. Dat is een Picanto trouwens bijna nooit. Verder heeft hij oa. airco, mistlichten vooraan, radio-cd, speciale grille (sport)... motor is een duizendje. Prijskaartje 7700 euro all in. Levering in januari (stock-model)
Ik kijk er toch ook een beetje naar uit
de prefacelift is idd veel mooier !
Als ik dat hier lees gaat het nog een leuk bakske worden ! ( zeker eens een paar pics posten wanneer je moeder hem heeft )
Comment